arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۹۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱

90 دیشب/ نیکبخت: برادران مسئول تو را به خدا مرا ببخشید / دعوای عابدینی با عامل رویانیان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرضا واحدی نیکبخت از طریق برنامه 90 خواست تا مورد رافت اسلامی قرار بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا واحدی نیکبخت که برای سومین سال متوالی از حضور در لیگ برتر محروم است، سرانجام تصمیم گرفت تا با یک عذرخواهی رسمی از مسئولان نظارتی ، شاید بتواند باری دیگر فوتبالش را از سر بگیرد. نیکبخت در مصاحبه با دوربین 90 گفت: «من از سال 88 به خاطر یک اشتباه شخصی در مسائل خانوادگی ام با محرومیتی از سوی مراجع خارج از فوتبال مواجه شدم. این اتفاق خیلی به فوتبال من ضربه زد امیدوارم که بخشیده شوم چون دوست ندارم در 30 سالگی فوتبالم تمام شود. من از خودم و دوست ناباب ضربه خوردم و تقاضا می کنم که هر طور هست مرا ببخشند.»

بعد از حرف های نیکبخت، عادل فردوسی پور هم گفت:« الان عید فطر است، از مراجعی که این تصمیمات را گرفتند، خواهش می کنم که او را مورد رافت قرار بدهند.»

 

 

فروزان: پدرم هم اگر بود این طور پشتم نمی ایستاد که قلعه نویی از من حمایت کرد
محسن فروزان گلر اول تیم تراکتورسازی مهمان ویژه برنامه 90 بود. او در این حضور، درباره شروع حضورش در لیگ برتر گفت: «من به عنوان گلر سوم به تراکتورسازی رفتم تا اینکه آقای قلعه نویی تصمیم گرفت مرا برای بازی با سایپا درون دروازه بگذارد. او مرا در زمین گذاشت و آن روز 2 گل خوردم. گل اولی هم که خوردم خیلی بد بود. او به شدت زیر فشار بود اما به من اعتماد کرد و بازی بعد هم مرا درون دروازه گذاشت و دیگر من هم روی غلتک افتادم. راستش فکر می کنم حتی اگر پدرم هم بود، آن هفته به من بازی نمی داد اما قلعه نویی به من اعتماد کرد.»

او در ادامه گفت:« قراردادم با تراکتورسازی به این دلیل که از لیگ یک آمده بودم ، خیلی پایین است و از گلرهای دوم هر تیم دیگر لیگ برتری کمتر شده.»

 

 

دعوای شیرینی و عابدینی بر سر تمجید بیشتر از رویانیان / چه کسی در تمرین پرسپولیس فحش می داده؟


سعید شیرینی و امیر عابدینی به دلیل اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش با یکدیگر حسابی کلنجار رفتند. سرپرست پرسپولیس که برای اولین بار روی خط برنامه 90 می آمد ، در این برنامه از داماشی ها به دلیل تغییر محل برگزاری مسابقه گلایه کردند. اینکه از نظر آنها تصاویر پخش شده از ورزشگاه سردار جنگل مشکوک است و این ورزشگاه هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقه نداشته است. شیرینی داماشی ها را متهم کرد که با تشویش اذهان عمومی تمرکز پرسپولیسی ها را به ریخته اند.

این گفته ها سبب شد تا عابدینی روی خط آمد و گفت:« این حرف ها به دلیلی است که آقای شیرینی به تازگی وارد فوتبال شده و حرف هایش از نظر تخصصی خیلی دقیق نیست.» فردوسی پور بعد از این از عابدینی درباره مصاحبه اش با خبرآنلاین پرسید که او گفت:« حرفهایم درباره پرسپولیس را به عنوان یک کارشناس و یک پرسپولیسی قدیمی زده ام.»

در ادامه شیرینی گلایه کرد از توهین هایی که تماشاچیان داماشی در تمرین آخر پرسپولیس داشتند از اینکه مربیان تیم داماش در تمرین حاضر بودند. شیرینی از پرسپولیسی قدیمی که دم از عشق به پرسپولیس می زند اما در عمل، به این تیم ضربه وارد می شود گلایه کرد؛ حرف هایی که واکنش تند عابدینی را به همراه داشت. او شیرینی را یک غیر فوتبالی خواند که نباید روی نیمکت سرخ ها بنشیند.

 

از این به بعد، عادل کمی از شیرینی درباره قصه ماشین هایی که به بازیکنان پرسپولیس هدیه داده شده پرسید. شیرینی هم از فرصت استفاده کرد و سخنانی را در مدح رویانیان نقل کرد. عابدینی هم سعی داشت در این روند از او سبقت بگیرد. کار به جایی رسید که فردوسی پور گفت: «بابا چه اصراری است؟ ملت خودشان می بینند چه کسی چطور مدیریت می کند.»



منبع: خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
1
1
مگه نگفته بود مصدوم شدم؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان