arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۷ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱

فعالیت واحد های کشیک بانک ملت در تهران در زمان اجلاس کشورهای جنبش عدم تعهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با تصویب هیات مدیره و با هدف ارائه خدمات بانکی به مشتریان در روزهای تعطیل شهر تهران برای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، شماری از شعب این بانک در سطح استان تهران در روزهای یادشده مفتوح بوده آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، بر اساس این گزارش، تعدادی از شعب بانک ملت در سطح استان تهران در روزهای سه شنبه هفتم، چهارشنبه هشتم، پنج شنبه نهم و شنبه یازدهم شهریورماه، فعالیت خواهند کرد که این تعداد شامل 20 درصد شعب هر یک از مدیریت های شعب مناطق شش گانه تهران، شعبه مستقل مرکزی و تمامی شعب تحت نظارت مدیریت شعب مستقل این بانک خواهد بود.

در عین حال آن دسته از شعب استان تهران که خارج از مناطقه 22 گانه شهرداری شهر تهران هستند طبق روال معمول در محل کار خود حضور داشته نسبت به ارائه خدمات به مشتریان اقدام خواهند کرد.

بر اساس اطلاعیه بانک ملت، شعبه کشیک بانک  ملت در روزهای یادشده از ساعت 9 صبح تا 13 عصر آماده خدمات دهی به مشتریان خواهند بود ضمن این که ساعت شروع به کار کارکنان شعب ساعت 8 و 30 دقیقه صبح و ساعت پایان کار آنان 13 و 30 دقیقه عصر تعیین شده است.
همچنین با توجه به فعالیت شعب بانک ملت به غیر از شهر تهران، ساعت کار ادارات کل بانک در روزهای هفتم، هشتم و یازدهم شهریورماه 7 و 30 دقیقه صبح تا 15 عصر و در روز نهم شهریورماه 7 و 30 دقیقه صبح تا 14 عصر خواهد بود.
نظرات بینندگان