arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱

قلعه‌نويي: از پروين تشكر مي‌كنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت كه داربي شرايط خاصي دارد و استقلال به دنبال سه امتياز اين بازي خواهد بود.

امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين استقلال درباره داربي اظهار كرد: اين بازي شرايط خاص خودش را دارد و از نظر جدول سه امتياز دارد. اما حساسيت اين بازي نسبت به ساير بازي‌ها بيشتر است و بايد نگاه خاصي نسبت به آن داشت.

وي افزود: تيم ما شرايط خوبي دارد. درست است كه در دو بازي مساوي كرديم اما بدشانسي آورديم. اميدوارم در درجه اول داربي بازي خوبي از آب درآيد و بازيكنان و هواداران به سلامت به خانه‌هايشان بروند. تيم ما هم روز به روز بهتر مي‌شود اما تنها مشكلي كه داريم مصدوميت خسرو حيدري است.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال كه آيا به مساوي راضي است گفت: ما تمام تلاش‌مان اين است كه پيروز شويم شايد مساوي هم بشود اما همه مي‌دانند من بازي هجومي را دوست دارم و در هر تيمي كه هستم دوست دارم هجومي بازي كنم.

وي درباره وضعيت زندي و جباري گفت: ما هر پيشنهادي كه داده مي‌شود را با كادر فني بررسي مي‌كنيم و نتيجه را به فتح‌الله‌زاده اعلام مي‌كنيم و در نهايت تصميم با مديرعامل است. اما خواسته ما اين است كه بازيكنان تا نيم‌فصل از تيم جدا نشوند.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال كه آيا مسائل مالي در اين بازي تاثير خواهد گذاشت يا خير گفت: بحث مالي در اين بازي تاثيرگذار نخواهد بود اما بايد حل شود. من شنيده‌ام ميلاد ميداودي كه مصدوم هم شده است از برج 5 سال گذشته يك ريال هم نگرفته است. از اين بازيكن عاشق‌تر كجا مي‌توان پيدا كرد. يك بازيكن چگونه بايد عشقش را به پيراهن و طرفداران را نشان دهد؟ البته فتح‌الله‌زاده و هيات مديره هم در تلاش هستند تا اين مشكلات حل شود. همه از جمله هيات مديره و مديرعامل باشگاه براي اين مسئله تلاش مي‌كنند اما مسئوليت مديرعامل بيشتر به چشم مي‌آيد با توجه به اينكه 10 روزي است كارهاي اقتصادي به خود فتح‌الله‌زاده سپرده شده است او دو قرارداد بسته و يك قرارداد ديگر هم بسته خواهد شد.

وي درباره اظهار نظر پروين كه گفته بود قلعه‌نويي در فوتبال ايران به حقش نرسيده است گفت: براي من باعث افتخار است كه بزرگي مانند پروين كه از نوادر فوتبال ايران است چنين صحبتي را انجام مي‌دهد او به من لطف دارد وظيفه ماست كه به بزرگان خصوصا پروين و پورحيدري احترام بگذاريم و باز هم از اين مرد بزرگ كه به شاگردانش توجه دارد تشكر مي‌كنم.

او همچنين درباره اظهار نظر اميرحسين صادقي كه گفت اين داربي مي‌توانند مانند يك جنگ باشد گفت: هر كس از داربي تعريفي دارد و داربي مي‌تواند يك جنگ باشد اما در آن بايد معرفت و فيرپلي رعايت شود.

قلعه‌نويي ادامه داد: من از تيم ملوان و بازيكني كه آرش برهاني روي آن خطا كرد هم عذرخواهي مي‌كنم. البته خود آرش گفت كه آن خطا را عمدا انجام نداد.

وي همچنين درباره مصدوميت جباري گفت: جباري جراحي كرده است و تا 6 هفته ديگر به ما اضافه خواهد شد.

سرمربي استقلال درباره تعويق بازي هفته هفتم اين تيم برابر پيكان نيز گفت: اين برنامه‌ريزي‌ها به ما لطمه وارد مي‌كند تا به هماهنگي مي‌رسيم تعطيلات به ما آسيب مي‌رساند و حتي گاهي بازيكنان كليدي‌مان را هم از دست مي‌دهيم. اما به هر حال بايد به كي‌روش و تفكرات او احترام بگذاريم.

او همچنين درباره هواداران گفت: من در حدي نيستم كه بخواهم به هواداران توصيه‌اي كنم اما اعتقادم اين است كه افرادي كه به استاديوم مي‌آيند ابتدا تيم خود را تشويق كنند و به تيم حريف هم احترام بگذارند. ما اين مسئله را سال گذشته در تراكتورسازي هم دنبال كرديم و چنين كارهايي است كه ماندگار خواهد شد. به عنوان مثال كاري كه امين متوسل‌زاده كرد را كسي فراموش نكرده است.
نظرات بینندگان