arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲
حقیقت پور، فعال سیاسی نزدیک به لاریجانی، در گفت و گو با «انتخاب»:

عدم ارائه لیست از سوی روحانی در انتخابات مجلس رویه درستی ست؛ بعد از انتخابات خواهم گفت چرا روحانی این کار را کرده

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی نزدیک به لاریجانی درباره علت عدم تمایل روحانی به لیست انتخاباتی اشاره کرد: این رویه‌ای که برای انتخابات مجلس اتخاذ شده رویه کاملا درستی است و بعد از انتخابات به شما خواهم گرفت که چرا این رویه درست است. من ۱۲ اسفند به شما می‌گویم چرا روحانی این کار را کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ثبت نام حسن روحانی در انتخابات مجلس و صحبت‌های او در وزارت کشور مبنی بر عدم حمایت از لیست انتخاباتی در دو مجلس و انتخاب مسیری سخت و ناهموار برای عبور از دوگانه خانه و‌ خیابان؛ پیام سیاسی مشخصی دارد که شاید در هفته‌های آینده نشانه های دقیق‌تری از آن را شاهد باشیم.

منصور حقیقت‌پور،فعال سیاسی اصولگرا، درباره صحبت‌های روحانی در ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان به «انتخاب»گفت: ثبت نام برای انتخابات مجلس خبرگان در سابقه آقای روحانی وجود دارد. ایشان احساس می‌کنند که شاید برخی از جناح‌های حاکم از او حمایت نکنند و باید به سراغ پایگاه مردمی‌ برود. عرصه حضور در انتخابات یک عرصه سازنده برای نظام است و نباید اجازه دهیم خالص‌سازان با انتخابات حداقلی و بهره برداری حداکثری جلو بروند. تغییر از مسیر صندوق رای برای تمامی مراحل از جمله ۱۱اسفند و خبرگان و ۱۴۰۴ یک ارزش است که باعث تغییر می‌شود. 

این فعال سیاسی سپس در رابطه با منظور روحانی از خانه و خیابان بیان کرد: اگر امروز کاستی در مجلس دیده می‌شود به مردم می‌گوییم قهر نکنید و با انتخاب درست کاستی‌ها را برطرف کنید. برای ریاست جمهوری هم چنین چیزی وجود دارد و دعوت مردم به حضور در میدان برای جلوگیری از کاستی‌های مجلس و دولت با انتخاب اصلح است.

وی در ادامه درباره علت عدم تمایل روحانی به لیست انتخاباتی اشاره کرد: این رویه‌ای که برای انتخابات مجلس اتخاذ شده رویه کاملا درستی است و بعد از انتخابات به شما خواهم گرفت که چرا این رویه درست است. من ۱۲ اسفند به شما می‌گویم چرا روحانی این کار را کرده است.

حقیقت‌پور گفت: امیدوارم شخصیت‌های بلند ما در انتخابات‌های پیش‌رو مردم را علاقه‌مند به انتخابات کنند تا با بالای ۵۰ درصد این مسیر را پشت سر بگذاریم.

نظرات بینندگان