arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۸ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

سپاهان ۱ _ پرسپولیس ۰ / شکسته شدن طلسم نقش جهان با شلیک «اسدی»

در حساس‌ترین و مهمترین دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 30 تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند. سپاهان که با یک پیروزی پر گل مقابل آلمالیق ازبکستان پای به این دیدار گذاشت، امیدوار بودند تا با پیروزی در این دیدار فاصله خود به صدر جدول نزدیک کنند تا روزهای خوب خود را ادامه دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تسنیم: دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

در حساس‌ترین و مهمترین دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 30 تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند.

سپاهان که با یک پیروزی پر گل مقابل آلمالیق ازبکستان پای به این دیدار گذاشت، امیدوار بودند تا با پیروزی در این دیدار فاصله خود به صدر جدول نزدیک کنند تا روزهای خوب خود را ادامه دهند.

در آن سوی میدان شاگردان گل محمدی که شرایط خوبی را طی نمی کنند امیدوارند بودند تا با توقف سپاهان شرایط خود را بهبود بخشند و در جدول رده‌بندی نیز ارتقا پیدا کنند.

برای سپاهان در این دیدار پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد و احسان پهلوان به میدان رفتند.

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، شهاب زاهدی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و محمد عمری برای تیم میهمان از ابتدا به میدان رفتند.

در نخستین فرصت این دیدار پاس هافبک طلایی‌پوشان با ضربه سر ضرب رضاییان همراه بود که این ضربه با دفع بیرانوند به کرنر رفت.

در دقیقه 23 ضربه آرام شهاب زاهدی در اختیار پیام نیازمند قرار گرفت.

در دقیقه 34 سانتر میلاد زکی‌پور با ضربه سر رامین رضاییان همراه بود که این ضربه با اختلاف از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه 39 ضربه محمد قربانی از پشت محوطه جریمه در اختیار علیرضا بیرانوند قرارگرفت.

در نهایت این نیمه کم موقعیت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم این در حالی آغاز شد که هر 2 تیم برای برتری پای به میدان گذاشتند و همین عامل برای جذبیت‌های این بازی می‌افزود.

در دقیقه 49 پس از سانتر رامین رضاییان توپ به میلاد زکی‌پور رسید و ضربه خطرناک این بازیکن پس از برخورد با بازیکنان پرسپولیس به شکل خطرناکی به کرنر رفت.

در دقیقه 58 شهریار مغانلو در فرصتی تک به تک با بیرانوند قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان پرسپولیس با دفعی مناسب به کرنر فرستاد.

در ادامه سانتر میلاد زکی پور با ضربه نمایشی فرشاد احمدزاده همراه بود که این ضربه نیز با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه 70 تیم سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه زیبای رضا اسدی وارو دروازه‌ بیرانوند شد تا سپاهان که نیمه دوم تیم برتر میدان بود یک بر صفر پیش افتد.

در دقیقه 76 ضربه محکم‌ محمد عمری از پشت محوطه جریمه سپاهان را پیام نیازمند در اختیار گرفت.

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید تا شاگردان مورایس طلسم نبردن در نقش‌جهان را پس از سال‌ها بشکنند

نظرات بینندگان