arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۵۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲

شرط یمن برای کاهش حمله به کشتیهای اسرائیلی

محمد علی الحوثی عضو شورای سیاسی عالی یمن خبر داد که شرط یمن برای کاهش توقیف کشتی‌های اسرائیلی یا وابسته به این رژیم، وارد کردن دارو و غذا به غزه است. وی در پایان خاطر نشان کرد: مذاکرات غیر مستقیمی با آمریکایی‎ها در جریان است؛ زیرا مایل نیستیم با آن‌ها مستقیما گفتگو کنیم، اما هدفمان توقف جنایت‌ها و کشتار‌ها در غزه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: محمد علی الحوثی عضو شورای سیاسی عالی یمن هشدار داد که اگر آمریکا یا کشور دیگری به یمن حمله کند، هر کشوری که در این تجاوز شرکت داشته باشد، متضرر خواهد شد.
 
الحوثی خبر داد که شرط یمن برای کاهش توقیف کشتیهای اسرائیلی یا وابسته به این رژیم، وارد کردن دارو و غذا به غزه است. پیش از این مسئولان یمنی از تماسهای غیر مستقیم کشورهای غربی به ویژه آمریکا با صنعا خبر داده بودند تا از این طریق، مانع از توقیف کشتیهای صهیونیست شوند.
 
وی در در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم، تأکید کرد: برادران ما در حماس و جهاد اسلامی اطمینان خاطر داشته باشند که ما به طور شایسته‌ در کنار آنها هستیم.
 
این مقام یمنی همچنین گفت: عملیاتی را که نیروهای مسلح یمن انجام می دهند، به شکل علنی اعلام می‌کنیم و چیزی برای مخفی کردن در آن وجود ندارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:مذاکرات غیر مستقیمی با آمریکایی‎ها در جریان است؛ زیرا مایل نیستیم با آنها مستقیما گفتگو کنیم اما هدفمان توقف جنایت‌ها و کشتارها در غزه است.
نظرات بینندگان