arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

رهبر انقلاب: بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند / اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد؛ همه ضربه می‌خورند

رهبر انقلاب گفتند: بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند. من احدی را متهم نمی‌کنم، اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. هر کسی که ایران، ملت و امنیت خود را دوست دارد بداند  اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد و همه ضربه می‌خورند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دیدار جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های معظم شهدا با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش «انتخاب»، مهمترین بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

 ما اگر بتوانیم به دنیا نشان دهیم که ملت در صحنه‌های مهم و تعیین کننده کشور حضور دارند کشور را نجات دادیم و پیش بردیم

انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است

بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند. من احدی را متهم نمی‌کنم، اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. هر کسی که ایران، ملت و امنیت خود را دوست دارد بداند  اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد و همه ضربه می‌خورند.

کسانی ممکن است به هر دلیلی نتوانند در انتخابات شرکت کنند. با آن‌ها حرفی نداریم. اما کسانی که اظهار بی‌میلی به انتخابات می‌کنند و دیگران را به عدم حضور تشویق می‌کنند. این‌ها قدری بیشتر فکر کنند. رای ندادن هیچ دستاورد و فایده‌ای ندارد و مشکلی از کشور را حل نمی‌کند.

نظرات بینندگان