arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

توییت چهار سال پیش امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس دوازدهم: اگر قرار باشد واقعا یک مجلس انقلابی شکل بگیرد، برای ریاست مجلس باید به رسایی، زاکانی، نادران، نبویان فکر کرد

امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس دوازدهم چهار سال پیش در توئیتی نوشته بود که با توجه به افرادی که در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند، اگر قرار باشد واقعا یک مجلس انقلابی به معنای واقعی کلمه شکل بگیرد برای رییس مجلس باید از «مشهورات کاذب» عبور کرد و به ریاست افرادی از این دست فکر کرد: حمید رسایی؛ علیرضا زاکانی، الیاس نادران، سید محمود نبویان.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس دوازدهم چهار سال پیش در توئیتی نوشته بود که اگر قرار باشد واقعا یک مجلس انقلابی شکل بگیرد، برای ریاست مجلس باید به رسایی، زاکانی، نادران، نبویان فکر کرد.
 
وی در این باره نوشت: با توجه به افرادی که در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند، اگر قرار باشد واقعا یک مجلس انقلابی به معنای واقعی کلمه شکل بگیرد برای رییس مجلس باید از «مشهورات کاذب» عبور کرد و به ریاست افرادی از این دست فکر کرد: حمید رسایی؛ علیرضا زاکانی، الیاس نادران، سید محمود نبویان.
 
امیرحسین ثابتی، مجری جنجالی صدا و سیماست که به عنوان نماینده مجلس دوازدهم پس از رسایی و نبویان بیشترین آرا را در تهران به دست آورده است.
نظرات بینندگان