arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۰ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

نماینده مجلس: رئیس سازمان هواپیمایی از واردات ۹۰ هواپیما به کشور صحبت کرده؛ چنین چیزی صحت ندارد / اگر وارد شده بود باید اثر آن را در افزایش تعداد پرواز‌ها و جابجایی مسافر‌ها می‌دیدیم

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: از طرف دیگر در بحث حمل و نقل هوایی هم با وضعیتی روبرو هستیم که رئیس سازمان هواپیمایی کشوری صحبت از واردات بیش از ۹۰ فروند هواپیما به کشور می‌کند، اما ما این تعداد هواپیما را ندیدیم! این ۹۰ فروند هواپیما کجا رفته است؟ افزایش تعداد هواپیما نداریم که اگر وارد شده بود باید اثر آن را در افزایش تعداد پرواز‌ها و جابجایی مسافر‌ها می‌دیدیم پس چنین چیزی صحت ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ۹۰ فروند هواپیمایی که وارد کشور شده کجا رفته است؟ ما که ندیدیم؛ این موضوع صحت ندارد.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درخصوص کمبود بلیت‌ها اعم از قطار و هواپیما در پایان سال و در آستانه سفر‌های نوروزی با انتقاد از عملکرد رییس سازمان هواپیمایی کشوری و کمبود بلیت هواپیما گفت: با توجه به شرایطی که در عرصه حمل‌ونقل هوایی وجود داشت، دولت باید با تقویت ناوگان ریلی فشار را از روی ناوگان هوایی کم می‌کرد که این اتفاق رخ نداد، به نظر می‌رسد شرکت راه آهن توانایی لازم برای این کار را ندارد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر در بحث حمل و نقل هوایی هم با وضعیتی روبرو هستیم که رئیس سازمان هواپیمایی کشوری صحبت از واردات بیش از ۹۰ فروند هواپیما به کشور می‌کند، اما ما این تعداد هواپیما را ندیدیم! این ۹۰ فروند هواپیما کجا رفته است؟ افزایش تعداد هواپیما نداریم که اگر وارد شده بود باید اثر آن را در افزایش تعداد پرواز‌ها و جابجایی مسافر‌ها می‌دیدیم پس چنین چیزی صحت ندارد.

منتخب مردم شیراز در مجلس دوازدهم گفت: باید کار جدی در تقویت ناوگان هوایی و ریلی صورت گیرد تا بتوان پاسخ نیاز مردم را داد، چون در شرایط فعلی با مشکلات جدی روبرو هستیم. آقایان فکری به حال این وضعیت کنند.

نظرات بینندگان