arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱

از غیبت وزیر ارشاد تا گاف های آقای مجری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی در حالی برگزار شد که قرار بود سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم شرکت کند که وی حضور پیدا نکرد.

مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه تخصصی نشریات خانوادگی شب گذشته با حضور محمدجعفر محمدزاده، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، پدارم پاک‌آیین، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد و جمعی از مدیران مسئول نشریات خانوادگی در محل کانون پرورش فکری کودکان برگزار شد.

* این مراسم با حدود 45 دقیقه تأخیر در ساعت 20:45 شب با قرائت قرآن توسط یک از قاریان کشورمان آغاز شد.

* قبل از آغاز مراسم در ورودی سالن با ساندویچ‌های کوچک همراه با آبمیوه از حاضران به عنوان شام پذیرایی شد که ازدحام شدیدی را در جلوی درب ورودی سالن به وجود آورد.

* این مراسم با اجرای شجاعی‌مهر مجری برنامه تلوزیونی خانواده، برگزار شد که وی چند مرتبه معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر ارشاد را پور محمدزاده، محمدپور و پورمحمدی خطاب کرد در حالی که فامیل معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد محمدزاده است.

* در این مراسم محمود اکرامی‌فر، دبیر جشنواره فصلی مطبوعات به شعرخوانی با موضوع پیامبر اکرم‌(ص) پرداخت. وی در حین اجرا به مسئولان برگزاری گفت که سبد گلی که روی تریبون قرار دارد را بر دارند تا وی بتواند حضار را ببیند.

* کتاب‌های «باهم بخوانیم» و «خانه و رسانه» در این مراسم نیز مجددا با حضور جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد.

* محمد‌زاده و پاک‌آیین در این مراسم اهدای جوایز مسئولان غرفه‌های برتر را بر عهده داشتند و در پایان اهدای جوایز نیز با برگزیدگان عکس یادگاری گرفتند در حالی که توقع می‌رفت وزیر ارشاد در این مراسم حضور داشته باشد.

* شجایی‌مهر مجری این مراسم که خود صاحب‌امتیاز یک نشریه است، تقاضای تشکیل انجمن صنفی نشریات خانوادگی را کرد که با موافقت محمدزاده روبرو شد.

*در این مراسم معاون مطبوعاتی وزیر اراشاد از صفر شدن تعرفه ورود کاغذ خبر داد که مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

* در این مراسم گروه موسیقی سنتی سبلان به اجرای برنامه پرداختند.

منبع: خبرگزاری فارس
نظرات بینندگان