arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱

استقلال قلعه‌نویی رکورد زد! + جدول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : استقلال امیر قلعه نویی با میزبانی از فجرسپاسی، یکی از رکوردهای تاریخی میزبانی ها را شکست.با احتساب بازی شب گذشته مقابل تیم یاوری، استقلال در 9 هفته ابتدایی لیگ برتر که البته یک هفته آن برای آبی ها لغو شد، 7 بازی را میزبان بوده! این تیم هفته اول در آزادی میزبان آلومینیوم بود و در هفته دوم نیز از سایپا میزبانی کرد که شکست خورد. این تیم سپس در تهران از ذوب آهن میزبانی کرد و تنها در هفته چهارم بود که برای دیدار با مس، راهی کرمان شد. اما پس از این بازی نیز، استقلال تبدیل به یک میزبان مطلق شد و در بازی های خود از تیم های دیگر میزبانی کرد.
این تیم در هفته پنجم مقابل ملوان قرار گرفت. استقلال در روز دربی هم هر چند میهمان بود، ولی نیمی از طرفدارانش در آزادی حضور داشتند. در بازی با پیکان استقلال دوباره میزبان بود که البته این مسابقه به تعویق افتاد. برای بازی راه آهن هم که میهمان به حساب می آمد، دوباره در خانه از حریف خود پذیرایی کرد.
به گزارش خبرآنلاین، دیشب هم آبی ها دوباره در آزادی با فجر بازی کردند تا در یکی از تاریخی ترین شروع های فصل، 7 بازی از 8 مسابقه خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. این یک رکورد تاریخی به حساب می آید. اما امیر قلعه نویی و شاگردانش چندان از این موقعیت ایده آل بهره نبرده اند چراکه تنها 13 امتیاز به دست آورده اند. این نیز برای خود رکوردی به حساب می آید!
 
بازی
ورزشگاه میزبان
نتیجه
استقلال-آلومینیوم
آزادی
1-0 استقلال
سایپا- استقلال
آزادی
2-1 سایپا
استقلال- ذوب آهن
آزادی
1-صفر استقلال
مس کرمان-استقلال
باهنر کرمان
صفر-صفر
استقلال-ملوان
آزادی
یک- یک
پرسپولیس-استقلال
آزادی
صفر –صفر
استقلال-پیکان
آزادی
به تعویق افتاد
راه آهن-استقلال
آزادی
2 بر یک استقلال
استقلال- فجر سپاسی
آزادی
صفر - صفر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
6
6
خوب که چی
نظرات بینندگان