arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

ادعای اکسیوس: اسرائیل در نظر داشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند / بلومبرگ: کشورهای گروه ۷ در حال بررسی اعمال تحریم‌هایی علیه شرکت هواپیمایی ایران(ایران ایر)هستند / سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل: خاخام‌های ارشد هشدار دادند که حمله به ايران برای تل آویو خطرناک است

اکسیوس از قول ۵ منبع آگاه امریکایی و اسرائیلی نوشت که اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند. این منبع در ادامه افزود: حمله دوشنبه شب اسرائیل به ایران «به دلایل عملیاتی» لغو شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی پاسخ نظامی ایران یک رسانه اعلام کرد که اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند.
 
به گزارش «انتخاب»؛  اکسیوس از قول ۵ منبع آگاه امریکایی و اسرائیلی نوشت که اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند.
 
این منبع در ادامه افزود: حمله دوشنبه شب اسرائیل به ایران «به دلایل عملیاتی» لغو شد.
 
بلومبرگ: کشورهای گروه ۷ در حال بررسی اعمال تحریم‌هایی علیه شرکت هواپیمایی ایران(ایران ایر)هستند
 
همچنین بلومبرگ از قول منابع آگاه اعلام کرد: کشورهای گروه ۷، در واکنش به حمله ایران به اسرائیل، در حال بررسی اعمال تحریم‌هایی علیه شرکت هواپیمایی ایران(ایران ایر)هستند.
 
سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل: خاخام‌های ارشد هشدار دادند که حمله به ايران برای اسرائیل خطرناک است
 
سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل نیز نوشت: خاخام‌های ارشد به رئیس حزب «شاس» هشدار دادند که حمله به ايران برای اسرائیل خطرناک است.
 
این منبع افزود: آریه درعی، عضو ناظر شورای جنگ و رهبر حزب شاس، مخالفت قاطع خود را با حمله به ایران اعلام کرد.
 
گفتنی است که حزب شاس، ۱۱ کرسی از ۱۲۰ کرسی کنست را در اختیار دارد.
نظرات بینندگان