arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۸۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱

بحث در مجلس در مورد فیلم حاشیه ساز احمدی نژاد در نیویورک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمید رسایی در واکنش به اخطار کمال‌الدین پیرموذن که با استناد به جوسازی خبرنگار بی‌بی‌‌سی درباره پاسخ رئیس جمهور، بیان می‌شد گفت: آقایان به جای «بی‌بی سی»، «بیست و سی» ببینند.

به گزارش فارس، کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) در اخطاری با استناد به اصل 84 قانون اساسی و در واکنش به اظهارات منتسب به رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار بی‌بی‌سی  اظهار داشت:‌ ظاهرا تعدادی از نمایندگان به لشکر انبوه همراهان آقای رئیس جمهور در سفر به نیویورک و هزینه‌های آن انتقاد کردند.

وی افزود:‌ آقای رئیس جمهور در واکنش به این موضوع گفتند که نمایندگان «آخ خورده‌اند»!

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار نماینده اردبیل گفت:‌دوستان اگر در این زمینه اخطار دارند باید بگویم که آنچه آقای رئیس جمهور گفت و تلویزیون هم مطلب را روشن بیان کرد، چنین چیزی نبوده و دسیسه کرده‌اند، نباید در دام شیطنت‌های دیگران افتاد.

 به دنبال این اخطار که با استناد به فضا سازی غیر واقعی بی‌بی‌سی از پاسخ رئیس جمهور بیان می‌شد، حمید رسایی بدون آنکه تریبونش باز شود، فریاد کشید: آقایان به جای «بی‌بی سی»، «بیست و سی» ببینند.

گفتنی است دیروز فیلمی از سوی خبرنگار بی‌بی‌سی منتشر شد که در آن از رئیس جمهور پرسیده می‌شد که نمایندگان به تعداد اعضای هیئت همراه شما معترضند که رئیس جمهور هم با لبخند از کنار آنها رد شد و گفت:« اوه اوه!» اما خبرنگار بی‌بی‌سی در یادداشت خود ذیل این فیلم اظهارات نادرستی را به احمدی نژاد منتسب کرد؛ با این حال شب گذشته بخش خبری بیست و سی در گزارشی به شرح ماجرا پرداخت و  فیلم مربوط به این ماجرا را پخش کرد که نشان از شیطنت و دسیسه خبرنگار بی‌بی‌سی داشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
1
3
کاملا حرف احمدی نژاد 3 هجا داشت

اوه اوه 2 هجا داره و فیلم رجا نیوز استریو نیست یعنی اگر با هدفون گوش کنید سمت راستش که احمدی نژاد حرف میزنه رو قطع کردند...
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
0
4
آخ خورده‌اند یعنی چه؟
چه ربطی به سوال داشته؟
آخ چیه؟
مثل خاویار گرونه که ما تا حالا ندیدیمش؟
لطفا جواب منو بدید منتظرم
مهران
|
UNITED STATES
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
3
3
در عصری قرار داریم که اینقدر تکنولوژی پیشرفت کرده که میشود کاملا متوجه تمامی نکات ریز ودرشت شد
اگر شما میخواهید گفته ایشان را اینطور معنی نماید خب مختارید ولی خواهشن به شعور این مردم شریف توهین نکنید دیگه بس کنیم از فرار در مقابل حقایق
جمشيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
1
57
من هم ديدم. رئيس جمهور محترم فرمودند: اوه اوه. بقيه حرفها رو احتمالا تو دلشون گفتن.
نظرات بینندگان