arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

عريان شدن، تازه ترين راه جدید اعتراض

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالي كه  شرايط دشوار اجتماعي و اقتصادي مصر، افزايش ميزان فقر و بيكاري را درا ين كشور به دنبال داشته است، تعدادي ازمعترضان در جديدترين شيوه اعتراض آميز به بيرون آوردن لباسهاي خود روي آورده اند.

به گزارش شفقنا، پايگاه خبري ميدل ايست انلاين نوشت: كارگران مصري در برابر اوضاع نابسامان اقتصادي، لباس هاي خود را از تن بيرون آورده و در برابر ساختمان رياست جمهوري اين كشور تجمع كردند.

معترضان با تجمع در اين محل، بهبود اوضاع معيشتي و پايان بدرفتاري از سوي نيروهاي امنيتي محافظ مقر رياست جمهوري را خواستار شدند.

تجمع اعتراض آميز كارگران اصناف مختلف مصر از جمله شركت هاي صنايع غذايي اين كشور از چند روز پيش آغاز شده است اما درخواست گارد محافظ مقر رياست جمهوري از معترضان مبني بر دور شدن از اطراف ساختمان، با مخالفت معترضان و در نتيجه درگيري كلامي بين دو طرف همراه شده است.

در اين ميان معترضان برهنه در يكي از خيابانهاي اصلي اطراف مقر رياست جمهوري دست به راهپيمايي محدود زده و عليه ریيس جمهور و دولت جديد مصر شعار دادند.

ميدل ايست افزود: بيرون آوردن لباس، يكي از راه هاي اعتراض در مصر است كه از چند دهه پيش در اين كشور رايج شده و معترضان به اين شيوه در صدد اعلام وضعيت دشوار و ناتواني از دستيابي به حق خود هستند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
1
47
تیترتون میگه تازه ترین روش ولی آخر مطلبتون نوشتین چند دهه است که رایج شده ! تاخیر فازتون چند دهه است ؟
نظرات بینندگان