arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱

آزادی بدهکار بزرگ بانکی با وثیقه 500 میلیونی؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشرق نوشت:

 

*برخی حامیان دولت از پخش برنامه اقتصادی"پایش" که روزهای یکشنبه از شبکه یک سیما پخش می شود اظهار ناراحتی کرده و فشارهایی را برای توقف پخش یا برکناری برخی عوامل آن را آغاز کرده اند. این برنامه اقتصادی نقدی شفاف و کارشناسانه بر عملکرد اقتصادی دولت دارد.

 

*تاکنون دهها نماینده مجلس و مدیر دولتی ضمن تماس با مسوولان سازمان حج و زیارت خواستار اعزام به حج تمتع شده اند. در سال های گذشته نمایندگان و مدیران فراوانی برای چندمین بار به این سفر اعزام و بیش از یک ماه در محل کار خود حضور نداشتند.

 

*یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی که مدتی قبل بازداشت شده بود با وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد شد تا بتواند بدهی های خود را در زمان مقرر پرداخت نماید. وی در هفته های اخیر موفق به پرداخت بخشی از بدهی 1380 میلیارد تومانی خود شده است.

 

*مراسم جشن امامت فرقه اسماعیلیه در جماعتخانه یکی از روستاهای محلات برگزار شد.این جشن به مناسبت امامت پنجاه و چهارمین امام این فرقه انحرافی و با حضور 400 نفر برپا شد.

 

*با دستگیری دو تن از سران انجمن حجتیه در گلوگاه و بهشهر، پنجاه عضو این گروهک شناسایی و 10 تن از عناصر تبلیغی آن به مراکز انتظامی احضار شدند.این افراد زیر نظر انجمن حجتیه مشهد فعالیت می کردند.

نظرات بینندگان