arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱

فرود اضطراری هواپیمای ایران ایر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرواز شماره 208 شرکت هواپیمایی ایران‌ایر که صبح امروز ساعت 6 و 50 دقیقه تهران را به مقصد اهواز ترک کرده بود به دلیل نقص فنی در قسمت چرخ ها مجبور به بازگشت به تهران و فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد شد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، پرواز شماره 208 شرکت هواپیمایی ایران ایر که صبح امروز ساعت 6 و 50 دقیقه تهران را به مقصد اهواز ترک کرده بود به دلیل نقص فنی در قسمت چرخ ها مجبور به بازگشت به تهران و فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد شد.

یکی از مسافرین این پرواز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: هنگام بلند شدن هواپیما که فوکر 100 بود از باند، مسافرین متوجه سروصداهای عجیبی در هواپیما شدند اما همه فکر می کردند که موضوع عادی است.

وی ادامه داد: پس از چند دقیقه از پرواز هواپیما شروع به لرزیدن کرد که مهمانداران اعلام کردند به دلیل نقص فنی در چرخ های هواپیما مجبور به بازگشت به فرودگاه مهرآباد تهران هستیم و در این هنگام خلبان نیز بخشی از سوخت هواپیما را در آسمان تخلیه کرد.

وی تصریح کرد: هنگامی که به فرودگاه رسیدیم متوجه شدیم یکی از چرخ‌های جلوی هواپیما هنگام پرواز از جای خود خارج شده و روی باند افتاده است.

مسافر این پرواز خاطرنشان کرد: هواپیما با مهارت خلبان برروی باند فرود آمد که مورد تشویق مسافرین قرار گرفت.

بر اساس این گزارش پس از این حادثه قرار شده است پرواز دیگری در ساعت 10 صبح به مقصد اهواز انجام و مسافران پرواز 208 با آن به اهواز عزیمت می کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پدرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
0
15
اصلا فكر نكنيد كه اثر تحريم هاست - مثل چرخ اتومبيل فقط چرخش درآمده ............................
نظرات بینندگان