arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۹۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱

رئیس جمهوری روسیه 60 ساله شد / یک پنجم دختران روس در آرزوی ازدواج با "پوتین"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالی که رئیس جمهوری روسیه امروز (یک شنبه) 60 ساله می شود، یک نظرسنجی نشان داد که یک پنجم دختران روسیه وی را مرد رویاهای خود می دانند.

به گزارش "شفقنا"، به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه "الشروق" مصر، "ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهوری روسیه در حالی امروز (یک شنبه) وارد دهه ششم زندگی خود خواهد شد که قرار است طرفداران وی در شهرهای مختلف این کشور روز تولد رئیس جمهوری محبوبشان را با برگزاری مراسم های مختلف جشن بگیرند.

در سوی مقابل، مخالفان "ولادیمیر پوتین" نیز اعلام کرده اند که روز یک شنبه در میدان سرخ شهر "مسکو" که در نزدیکی کاخ "کرملین" واقع است، تظاهرات کرده و پلاکاردهایی در دست خواهند داشت که روی آن نوشته "پیرمرد را بازنشسته خواهیم کرد".

از سوی دیگر، بر اساس نتایج نظرسنجی جدید مرکز "لوادا" که روزنامه "ایندپندنت" انگلیس آن را منتشر کرده، با وجود سن بالای رئیس جمهوری کنونی روسیه، 20 درصد از دختران جوان این کشور حاضرند با وی ازدواج کنند.

بر این اساس، بیش از دو هزار دختر جوان از مناطق مختلف روسیه در نظرسنجی مرکز "لوادا" شرکت کرده و یک پنجم آنها به این پرسش که "آیا راضی هستی با ولادیمیر پوتین ازدواج کنی؟"، پاسخ مثبت داده اند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، شش درصد از دختران جوان شرکت کننده در پاسخ به پرسش "آیا راضی هستی با ولادیمیر پوتین ازدواج کنی؟"، گزینه "قطعا بله" را انتخاب کرده و 14 درصد دیگر نیز به گزینه "به احتمال زیاد" رای داده اند.

در سوی مقابل 43 از دختران جوان شرکت کننده در نظرسنجی مرکز "لوادا" تاکید کرده اند که مخالف ازدواج با رئیس جمهوری 60 ساله روسیه هستند، 36 درصد از آنها نیز نتوانستند موضع مشخصی در این باره اتخاذ کنند.

"ولادیمیر پوتین" که جودوکار بوده و بسیار به شکار می رود، همواره تلاش می کند با منتشر ساختن عکس هایش در هنگام پرداختن به ورزش و شکار، خود را به عنوان مردی قدرتمند نزد مردم روسیه جلوه دهد.

این مساله به نوبه خود باعث شد که یک گروه از خوانندگان زن روسی در سال 2004 میلادی آهنگی با نام "مردی همچون پوتين" منتشر کنند که در این آهنگ به ویژگی های مثبت رئیس جمهوری روسیه پرداخته و تاکید کردند که هر زنی آرزو دارد همسرش چنین ویژگی هایی داشته باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهدي
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
7
البته فراموش نكنيد كه ما با روسها خيلي "اختلاف فرهنگي "داريم و اين موضوع تو ايران قابل عينيت نيست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
2
4
مدودف جذاب تره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
4
تورو به خدا ببین چطوری سر مردم را شیره میمالند!!! البته نباد از حق گذشت که پوتین یک فرد مطلقا وطن پرست است.
نظرات بینندگان