arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۱۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱

ازدواج تاجر قطري با خواهر مايکل جکسون + عکس

یک میلیارد قطری اعلام کرده که قصد دارد، با خواهر «مایکل جکسون»، خواننده و رقاص آمريکايي ازدواج کند و 20 میلیون دلار را صرف هزینه مراسم ازدواج خود کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : «وسام المانع» بازرگان و میلیاردر قطری اعلام کرده است که قصد دارد با «ژانت جکسون»، خواهر مایکل جکسون ازدواج کند.

به گفته المانع مراسم ازدواج آنها اواخر سال آینده میلادی در دوحه، پایتخت قطر برگزار کند.

رسانه‌ها در این ارتباط نوشته‌اند که ژانت و نامزدش می‌خواهند که مراسم ازدواج خود را در زادگاه المانع برگزار کنند و برای این امر مراسم بسیار باشکوهی در نظر گرفته شده که به گفته این رسانه‌ها می‌تواند نام «ازدواج قرن» را به خود بگیرد.

بر این اساس پیش‌بینی شده که المانع برای ازدواج خود با خواهر خواننده و رقاص آمریکایی 20 میلیون دلار هزینه کند که تنها سه میلیون دلار آن هزینه حضور دعوت شدگان در این مراسم است و انتظار می‌رود، تنها 500 نفر باشند.



همچنین گفته شده که المانع در این مراسم می‌خواهد، یک ساعت «رولکس»‌ به هریک از مدعوین اهدا کند که قیمت هر عدد آن 10 هزار دلار است.



خواهر مایکل جکسون 46 سال دارد و با اینکه سنش از المانع یک دهه بزرگتر است، اما در سخنانی گفته که این موضوع موجب نمی‌شود تا وی با مردان کوچکتر از خود ارتباط داشته باشد و سن در زندگی انسان‌ها نقشی بازی نمی‌کند.

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
4
62
خیلی به هم میان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
5
84
به نظر من قیمتش کمتر از این حرفاست!!
سعید
|
GERMANY
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
3
52
با سلام ،

مبارک باشد ، منتهی این آقا حدود بیست و چند سالی دیرتر دست بکار شده....
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
5
99
منم 22 مهرماه عروسيمه در يك سال گذشته نتونستم كار پيدا كنم. فوق ليسانس مهندسي هسته اي دارم. 3 روز سرويس طلا گرفتم 7 ميليون اونم 6 ميليون وام ازدواج و يك ميليون يك وان ديگه يكي از دوستان دلش سوخت جور كرد 3 ميليون جمعه ميشه 9 ميليون. كه الان مونده دو ميليون تو تبريز مي گيريم. تالارا گرون بود ما بايد با اين دو ميليون تالار - شام - هزينه آرايشگاه - و ... را بديم! چون ديگه پول نداشتيم رفتيم ازدواج آسان ثبت نام كرديم كه 50% تخفيف تو بعضي چيزا ميده. اينجوري سعي مي كنيم سرو تهشو هم بياريم. لازم به ذكر است ارقام گفته شده به تومان مي باشد كه اگر با نرخ فعلي دلار حساب كنبد نزديك 780 دلار ميشه. تفاوت ببين از كجاست تا كجا! موندم اينقدر تفاوت از كجا ناشي شده. بازم شكر. خدا خودش كمكم كنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
9
48
قحطیه مگه
نظرات بینندگان