arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۲۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱

رامنی از اوباما پیشی گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جدیدترین بررسی های صورت گرفته، نشان دهنده اولین پیشتازی رامنی در برابر اوباما در نظرسنجی‌های بزرگ ملی آمریکا است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، نتایج جدیدترین بررسی های صورت گرفته توسط مؤسسه تحقیقاتی «پیو» نشان می دهد که «میت رامنی» نامزد جمهوریخواه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا برای اولین بار در نظرسنجی های بزرگ ملی این کشور از «باراک اوباما» رئیس جمهوری فعلی و نامزد دموکرات انتخابات نوامبر آمریکا جلو افتاده است.

بر اساس نتایج منتشر شده روز گذشته (دوشنبه) مؤسسه پیو، رامنی با کسب 49 درصد از آراء مردمی از اوباما که 45 درصد از آراء را به نام خود کرده، پیشی گرفته است.

پیشتازی رامنی از اوباما در حالی گزارش می شود که در نظرسنجی قبلی پیو که در روزهای 12 تا 16 سپتامبر صورت گرفت، اوباما با کسب 51 درصد آراء در مقابل آراء 42 درصدی رامنی، پیشتاز بود.

در این خبر آمده است که رقیب جمهوریخواه اوباما توانست بعد از اجرای قوی خود در اولین مناظره انتخاباتی چهارشنبه شب هفته گذشته اش با اوباما، به خصوص در میان رای دهندگانی که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 6 نوامبر ثبت نام کرده اند، به محبوبیت بیشتری دست پیدا کند.

اوباما تا پیش از مناظره انتخاباتی هفته گذشته اش با رامنی، در ایالت های کلیدی آمریکا که نقش تعیین کننده ای در نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور دارند، حمایت بیشتری را در مقایسه با رامنی از آن خود کرده بود.

بر اساس این خبر، اوایل روز گذشته (دوشنبه) نظرسنجی جدید گالوپ نشان داد که اوباما در طول روزهای بعد از مناظره انتخاباتی هفته گذشته، 5 امتیاز خود را در مقابل رامنی از دست داده است.

بعد از پخش این مناظره انتخاباتی بود که نظرسنجی صورت گرفته توسط شبکه تلویزیونی «سی ان ان»، اینطور محاسبه کرد که رامنی، اوباما را شکست داده است. بر اساس این نظرسنجی، 67 درصد از ناظران مناظره میان اوباما و رامنی اعلام کردند که رامنی پیروز این مناظره بوده است و تنها 25 درصد اوباما را پیروز مناظره دانسته اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
GERMANY
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
0
2
با سلام ،
بطور قطع رامنی برنده انتخابات خواهد بود و این از قبل مشخص شده است.
تجربه نشان داده در زمانهایی که امریکا به بن بستهایی بر میخورد به یک رئیس جمهور ماجراجو و لاف زن رو می آورد...
خدا بخیر بگذراند.
نظرات بینندگان