arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱

محصولات پیش فروش شده سایپا با قیمت قبلی تحویل مشتری می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 محصولات پیش فروش شده سایپا تا تاریخ 12 مهرماه براساس ابلاغیه جدید سازمان حمایت با قیمت های قبلی تحویل مشتری می شوند.

به گزارش انتخاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ابلاغیه ای به شرکت های خودروسازی ارایه داده که به موجب آن خودروسازان حق ندارند محصولات پیش فروش شده خود را تا تاریخ 12 مهرماه با قیمت های جدید به فروش برسانند.

طبق ابلاغیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به شرکت‌های ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و مدیران خودرو، این شرکت‌ها حق ندارند قیمت خودروهایی که قبل از تاریخ دوازدهم مهرماه (روز برگزاری جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو و تصویب قیمت‌های جدید) پیش فروش کرده‌اند را افزایش دهند.

البته این ابلاغیه شامل خودروهای پیش فروشی می‌شود که در قرارداد آنها قیمت قطعی تحویل خودرو ذکر شده باشد.

خودروسازان ملزم شده‌اند خودروهای پیش فروش شده با قیمت قطعی تا تاریخ دوازدهم مهرماه را با نرخ‌های سابقی که شامل افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شود، تحویل مشتریان دهند.

در صورت تخلف خودروسازان از این ابلاغیه مشتریان می‌توانند شکایت خود را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ارائه کنند.

برهمین اساس یک مقام آگاه در گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: این ابلاغیه به شرکت رسیده و براساس آن تمام خودروهای پیش فروش تا تاریخ اعلام شده با قیمت قبلی تحویل مشتری می شود.

وی در پایان اظهار داشت: مابقی فروش محصولات سایپا نیز مطابق قیمت های جدید که مورد تایید سازمان حمایت است به فروش خواهد رسید.
نظرات بینندگان