arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱

منظور رویانیان از پشت‌پرده‌ها چه بود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر رواربط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ اظهارات سلیمانی گفت: منظور رویانیان کمیته داوران نبوده ‌است.

به گزارش انتخاب، حسین قدوسی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اظهارات یدالله سلیمانی در واکنش به مصاحبه رویانیان گفت: ضمن احترامی که برای آقای سلیمانی به عنوان یکی از زحمت‌کشان عرصه داوری قائل هستم از ایشان می‌خواهم یک بار دیگر با دقت مصاحبه آقای رویانیان را بخواند، او  اشاره به کمیته داوران و وجود مسائل پشت پرده نکرده است.

وی تنها اعلام کرده جوابگوی 30 میلیون هوادار است و پرسپولیس چرا یک‌بار به خاطر داوری، یک‌بار به خاطر مسائل انضباطی و یک بار به خاطر مسائل دیگر امتیاز از دست بدهد و معلوم نیست در پشت صحنه چه می گذرد! مدیر عامل پرسپولیس اشاره به کمیته داوری نداشته است.

وی افزود: کارشناسان در برنامه نود تأیید کردند که داور در بازی برابر سایپا سه پنالتی برای پرسپولیس نگرفته است. باشگاه پرسپولیس حاضر است فیلم این صحنه ها را در اختیار کمیته داوران قرار دهد تا آن‌ها بار دیگر این اتفاقات را بررسی کنند. همچنین یک پنالتی دیگر روی محمد نوری صورت گرفته بود که پخش نشد و  مطمئناً آن هم پنالتی بود.

می‌خواهیم فلش‌بکی به دربی بزنیم، در آن دیدار نیز برای پرسپولیس یک پنالتی گرفته نشد. اگر این اتفاق برای حریف ما می‌افتاد آن وقت چه برخوردی می‌شد؟ به نظر می‌رسد دیواری کوتاه‌تر از باشگاه پرسپولیس  پیدا نکرده‌اند.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تاکید کرد: رویانیان می‌خواهد حق پرسپولیس پایمال نشود و قصد بی‌احترامی به هیچ کسی را ندارد. او همیشه به داوران احترام گذاشته، امسال هم برای اولین‌بار یا دومین بار است که در مورد داوری صحبت می کند که آن هم مجبور بوده است.

قدوسی در مورد صحبت‌هایی که در مورد نقل و انتقالات نیم‌فصل پرسپولیس مطرح می‌شود اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس می‌داند فرصت نقل و انتقالات در نیم‌فصل است و هیچ صحبتی با مدیران، مسئولان فنی و بازیکنان تیم‌های دیگر نداشته است. باشگاه قانون حرفه‌ای فوتبال را بلد است و می‌داند باید در چارچوب قوانین حرکت کند. پرسپولیس به صورت حرفه‌ای عمل می‌کند و با احترام به مدیران باشگاه‌ها خدایی نکرده نمی‌خواهیم فضایی نامناسب را در فوتبال ایجاد کنیم. اگر هم خبری وجود داشته باشد از طریق سایت باشگاه این اخبار را به اطلاع هواداران می‌رسانیم.
نظرات بینندگان