arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱

واریز جوایز برندگان جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بانک ملت جوایز برندگان جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز را به حساب آنان در این بانک واریز کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این دوره از جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت، 600 میلیارد ریال جوایز نقدی میان دارندگان حساب های قرض الحسنه ریالی و ارزی توزیع شد.

بر اساس این گزارش، یکهزار جایزه نقدی 250 میلیون ریالی، یکهزار جایزه نقدی 100 میلیون ریالی، یکهزار جایزه نقدی 50 میلیون ریالی و یک میلیون جایزه نقدی 200 هزار ریالی، جوایز این دوره از جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت بود که به قید قرعه به برندگان اختصاص یافت.

حداقل موجودی برای شرکت در قرعه کشی این دوره از جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت، 200 هزار ریال برای حساب های ریالی و 100 یورو یا معادل آن به دلار برای حساب های ارزی تعیین شده بود و به ازای هر 200 هزار ریال موجودی در هر روز یک امتیاز به حساب های ریالی و به ازای هر 100 یورو یا معادل آن به دلار در هر روز یک امتیاز به حساب های ارزی تعلق می گرفت.

تمامی حساب های ریالی و ارزی با حداقل موجودی 200 هزار ریال و 100 یورو یا معادل آن به دلار که از اول خردادماه سال 90 تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری فعال و در روز قرعه کشی مفتوح بودند در قرعه کشی این دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت شرکت داده شدند.
 
نظرات بینندگان