arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱

دستگيري هم کلاسي شيطان صفت که قصد سوء استفاده از دختر 24 ساله را داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رضائي-يک دانشجو که قصد داشت از هم کلاسي خود سوءاستفاده کند با اقدام پليس فتاي استان دستگير شد.

رئيس پليس فتاي خراسان جنوبي از دستگيري متهمي خبر داد که از طريق ايميل يک شاکي تعدادي عکس و فيلم خصوصي به دست آورده بود و قصد سوءاستفاده داشت.

سرهنگ دوم سيدغلامرضا حسيني گفت: خانمي ۲۴ ساله هفته پيش به پليس فتاي استان مراجعه کرد و با چشماني اشک بار گفت: از فرد ناشناسي ايميل هاي تهديدآميزي دريافت مي کنم مبني بر اين که تعدادي عکس و فيلم خصوصي از من در اختيار دارد و اگر به نيت هاي شيطاني او پاسخ مثبت ندهم او تمامي عکس ها و فيلم هاي در اختيارش را در اينترنت به نمايش مي گذارد.

وي افزود: پس از بررسي و کسب اطلاعات توسط پليس سايبري استان مشخص شد که فرد تهديدکننده يکي از همکلاسي هاي شاکي است.

وي عنوان کرد: در ادامه با شگردهاي خاص پليس فتا فرد مورد نظر تحت تعقيب قرار گرفت و دستگير شد و در اعترافات خود اظهار داشت: من هم کلاسي شاکي هستم و توانستم کلمه عبور و رمز ايميل شاکي را به دست آورم در هنگام ورود به ايميل و جست وجو در آن با پوشه عکس ها و فيلم خصوصي شاکي مواجه شدم و آن پوشه را براي خود ذخيره کردم و از طريق ايميل شاکي را تهديد کردم اگر به خواسته هاي من پاسخ ندهد عکس ها و فيلم هاي او را در اينترنت منتشر مي کنم.

سرهنگ دوم حسيني رئيس پليس فتاي استان در ادامه گفت: متهم ضمن پذيرفتن اتهام خود از شاکي تقاضاي عفو و بخشش کرد.

با تشکيل اين پرونده کارشناسان پليس فتا در کمتر از يک هفته اين متهم را دستگير کردند و با گرفتن اعترافات و هم چنين مستندات موجود متهم به مراجع قضايي معرفي شد.
نظرات بینندگان