arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۸۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱

قالیباف: عدالتی که بر کرامت انسان پا بگذارد عدالت نیست/ مدیر باید كمتر حرف بزند و بیشتر كار كند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهردار تهران گفت:‌ این روزها از مدیران خواسته می‌شود تا بیشتر حرف بزند در حالی كه مدیران باید كمتر حرف و بیشتر كار كنند.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری تهران که شب گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه مدیر باید کمتر حرف بزند و بیشتر کار کند اظهار کرد: اما ظاهرا این روز‌ها از مدیران بیشتر برای سخنرانی دعوت می‌شود.

وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانستم که در جمع بازنشستگان شهرداری تهران حضور یابم و از خدمات شما عزیزان به عنوان پیشکسوت مجموعه شهرداری تشکر کنم چراکه هویت هر سازمانی به نیروی انسانی آن است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه تمام آرزوی من این است که همه سازمان‌ها انسان محور شوند و روابط انسانی در آن حاکم شود تصریح کرد: همه انسان‌ها دارای حرمت هستند و حتی در دین اسلام نیز تاکیدشده است که انسان‌ها باید عزت خود را در هر شرایطی حفظ کنند و وظیفه هر انسانی حفظ عزت و حرمت خود است.

شهردار تهران با تاکید براینکه عدالت نیز باید در راستای حفظ کرامت انسان‌ها باشد گفت: عدالتی که کرامت انسان‌ها را زیر پا گذارد عدالت نیست.

قالیباف در پایان بار دیگر از زحمات تمامی بازنشستگان مجموعه شهرداری تهران تشکر کرد و گفت: برای تک تک شما آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
علی
|
UNITED STATES
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
1
8
آقای قالیباف سیاستمداریه که انتقاداتش رو مستقیم بیان نمیکنه و همیشه در لفافه سخن میگه.. این حرفها هم غیر مستقیم زده شده ولی معلومه دیگه با کی هست
ali
|
UNITED STATES
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
1
14
یاد حرف های احمدی نژاد در انتخابات افتادم.
می فرمودند : مگر وظیفه رییس جمهور این است که این جا و ان جا سخن رانی کند برود در اجلا س های بی فایده شرکت کند و تئوری سر هم کند وظیفه ریس جمهور فقط خدمت و خدمت است.

اقای قالیباف وظیفه مدیر پایبندی به حقوق مردم است و یکی حقوق اصلی مردم شفاف بودن حاکمان با انها است مدیران باید شفاف به مطبوعات پاسخگو باشند یاد فرمایش چند وقت قبل شما افتادم که در جواب خبرنگارها فرموده بودید حوصله حرف مفت ندارم.لطفا بدانید شما به درد مدیریت کشور نمی خورید.
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
1
10
جانا سخن از زبان ما میگویی
شما که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره؟
نظرات بینندگان