arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۱

یزدی: گرچه حق با لاریجانی است ، اما افکار عمومی دعوای سیاسی را نمی پذیرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر ضرورت حفظ وحدت هر چه بیشتر مسؤولان به ویژه سران قوای کشور تاکید و از علنی شدن بحث‌های محرمانه میان آنان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش انتخاب ، محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اختلاف ایجاد شده میان سران قوا، بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی هر چه بیشتر مسؤولان تاکید کرد و گفت: ان شاءالله این اختلافات برطرف می‌شود و نباید به این مسائل دامن زد.

وی با اشاره به علنی کردن نامه محرمانه رییس جمهور در رسانه ها و انظار عمومی، تصریح کرد: آقای آملی لاریجانی نیز به دلیل علنی شدن این نامه، پاسخی علنی به رییس جمهوری داد.

دبیر مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن تاکید بر حفظ آرامش در جامعه، افزود: این گونه اختلافات هرگز به نفع نظام، اسلام، انقلاب و مردم نخواهد بود.

رییس اسبق قوه قضاییه با اشاره به پاسخ آیت‌الله آملی لاریجانی به رییس جمهوری گفت: گرچه حق با آقای آملی لاریجانی است و ایشان حق را می‌گویند، ما نیز در قانونی اساسی این مسائل را بحث و شورای نگهبان نیز آن را تفسیر کرده است؛ اما افکار عمومی این گونه دعواهای سیاسی را نمی‌پذیرد.

وی تصریح کرد: ایجاد اختلاف میان سران قوا و مسؤولان کشوری هرگز پسندیده نیست و به یقین برای کشور و جامعه ضرر و زیان دارد.
نظرات بینندگان