arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱

هاشمی: باید شجاعت پذیرش اشکالات و رفع سومدیریت ها را داشت/ افزایش تعداد بیکاران و تعطیلی کارخانه‌ها با شعار "ایجاد شغل" تطبیق ندارد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کارگران علیرغم اینکه همواره قانع بوده حقوقشان به درستی ادا نشده، اما کمترین هزینه، خطر و دردسر را برای کشور داشته‌اند و در مقابل با صداقت و سخت‌کوشی نیازمندیهای جامعه را تا حد توان تأمین کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از اعضای چهارمین نشست مجلس کارگری، بابیان اینکه از جوانی با مشقات و سختی‌های کارگران و کشاورزان آشنا و آنرا احساس کرده‌ام، گفت: کارگران علیرغم اینکه همواره قانع بوده حقوقشان به درستی ادا نشده، اما کمترین هزینه، خطر و دردسر را برای کشور داشته‌اند و در مقابل با صداقت و سخت‌کوشی نیازمندیهای جامعه را تا حد توان تأمین کرده‌اند.


به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تشریح اوضاع اقتصادی کشور، تصریح کرد: در حال حاضر درآمد و هزینه این قشر در کشور باهم تطابق ندارد و بسیاری از مزدبگیران در تأمین معاش خانواده خود مشکل دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به درآمدهای سرشار و بی‌سابقه نفتی کشور در سالیان اخیر اشاره کرد و با بیان استعدادهای بی‌نظیری چون نیروی انسانی تحصیلکرده، جوان و مواهب مادی و معنوی خدادادی تأکید کرد: در حال حاضر بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی و کشاورزی در حالت نامطلوبی به سر می‌برند، و افزایش تعداد بیکاران و تعطیلی بخشی از کارخانه‌ها با شعار ایجاد شغل تطبیق ندارد. باید اشکال را شجاعانه شناخت و درصدد رفع معایب و سوء مدیریت‌ها برآمد.


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وضع کنونی کشور را نتیجه تلاقی مدیریت ناکارآمد و طمع قدرتهای استکباری خواند و با ابراز تأسف از این وضع گفت: استکبار جهانی همواره به دنبال تأمین منافع خود است و ما نیز می‌توانیم مدبرانه، حقوق خود را تأمین و از عظمت مردم متمدن ایران و نظام و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مردم ایران با ایثار و فداکاری، انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و عرصه‌های دیگر را با موفقیت به سرانجام رساند و با ساخت زیربناها، کشور را در موقعیت جهش بزرگ قرار داد، لذا مسئولین کشور باید قدر این نعمت را بدانند و تدبیر، تلاش، پیشرفت و توسعه را به مردم عزیز ایران ارزانی دارند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
6
64
من را ببخشيد آقاي هاشمي خيلي منفي راجع به شما فكر مي كردم تحت تاثير يك مشت هوچي قدرت مدار بودم اما امروز همه حرف شما درست مي بينم
نظرات بینندگان