arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۵۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱

دلیل اختلال امروز در شبکه شتاب چه بود؟

البته برخی مراجعین به فروشگاهها در بخش های مختلف شهر تهران تا عصر امروز با قطعی شبکه شتاب "بانک ملی" مواجه شدند و امکان استفاده از کارت عابر بانک این بانک وجود نداشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی گفت: هر چند امروز (یکشنبه) شبکه شتاب با مشکلاتی مواجه شده بود اما هم اکنون اختلال جدی وجود ندارد و تنها به دلیل مراجعات زیاد به خودپردازها ، شبکه کند است .

به گزارش ایرنا، ناصر حکیمی افزود: شبکه شتاب امروز از ساعت 11 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه با اختلالات زیادی مواجه شده بود که این مشکل هم اکنون رفع شده است.

وی با اشاره به تعدد مراجعات در روز جاری به شبکه شتاب اظهار داشت: علت اختلال و مشکل این شبکه هم اکنون در حال بررسی است و هنوز دلیل اصلی اختلال مشخص نشده است.

حکیمی تصریح کرد: البته دو بانک امروز با اختلال جدی مواجه شده بود که تلاش شده مشکلات آنها رفع شود.

مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی در پایان تصریح کرد: البته این امکان وجود دارد که شبکه شتاب با قطعی های محدود مواجه شود اما این مشکل جدی نیست.

یادآور می شود، هر ماه پس از واریز یارانه های نقدی و مراجعه گسترده مردم به بانکها و دستگاههای خودپرداز، به طور معمول شبکه شتاب با اختلالاتی مواجه می شود که البته مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی اختلال امروز شبکه شتاب را مشکلی شبکه ای اعلام کرد و واریز یارانه ها را دلیل قطع و وصل این شبکه ندانست .

به گزارش انتخاب ، البته برخی مراجعین به فروشگاهها در بخش های مختلف شهر تهران تا امروز عصر هم با قطعی شبکه شتاب بانک ملی مواجه بودند و امکان استفاده از کارت عابر بانک این بانک وجود نداشته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
58
هجوم برای برداشت یارانه. مردم گرفتارن.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
34
ساعت 11:27 دقیقه شب هنوز این مشکل هست
نظرات بینندگان