arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۵۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۱

ادعای آمانو: دلایل قانع کننده‌ای دارم که نشان می‌دهد ایران در مذاکرات آتی با آژانس همکاری خواهد کرد

یوکیا آمانو دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بغداد در یک کنفرانس مطبوعاتی ادعا کرد که ایران در پایگاه نظامی پارچین مشغول جمع آوری و تخریب آثار فعالیت‌های گذشته اتمی خویش است.اگر چه در حال حاضر نمی‌توانم درباره جزئیات این خبر اطلاعاتی در اختیارتان بگذارم ، ولی می‌توانم بگویم که فعالیت ایران بقصد جمع آوری و تخریب آثار و علائم فعالیت‌های اتمی گذشته هم‌اکنون در جریان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


یوکیا آمانو اعلام کرد: دلایل قانع کننده‌ای در دست دارم که نشان می‌دهد ایران در مذاکرات آتی با آژانس که روز١٣ دسامبر در تهران انجام خواهد گرفت، با مذاکره‌کنندگان همکاری خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ در حالی که ایران همواره بر صلح آمیز بودن فعالیت های هستته ای اش تاکید دارد، یوکیا آمانو دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر در یک کنفرانس مطبوعاتی ادعا کرد که ایران در پایگاه نظامی پارچین مشغول جمع آوری و تخریب آثار فعالیت‌های گذشته اتمی خویش است.

بیر کل آژانس، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره فعالیت احتمالی ایران در پارچین بقصد پاک کردن آثار فعالیت‌های اتمی گذشته، با اطمینان پاسخ مثبت داد و گفت که اگر چه در حال حاضر نمی‌توانم درباره جزئیات این خبر اطلاعاتی در اختیارتان بگذارم ، ولی می‌توانم بگویم که فعالیت ایران بقصد جمع آوری و تخریب آثار و علائم فعالیت‌های اتمی گذشته هم‌اکنون در جریان است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اعتقاد دارد که که از آوریل گذشته، پس از آنکه آژانس از ایران تقاضا کرد که از این مراکز بازدید کند و با مخالفت ایران روبرو شد، مأموران ایرانی در اطراف این ساختمان‌ها دست به فعالیت‌هائی زده‌اند؛ از تابستان امسال، همین ساختمان‌های مشکوک بوسیله بالاپوش‌های عظیم برزنتی پوشیده شده‌اند تا هر نوع عملیات جاسوسی غرب از طریق ساتلیت را ناممکن سازند.

آمانو، در این کنفرانس خبری اظهار اطمینان کرد که آژانس انرژی اتمی برای حل مسئله اتمی ایران، از راه‌های دیپلماتیک  می‌تواند نقشی اساسی بعهده گیرد

وی گفت: در واقع، آژانس از ایران توقع دارد تا به کلیه پرسش‌هائی که از سوی این مؤسسه بین‌المللی مطرح میشوند تا به ابعاد احتمالی نظامی فعالیت‌های اتمی ایران پی ببرند، پاسخ روشن دهد.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
رحي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
1
15
ميشه لطفاً دليل هاتو رو كني ؟
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
5
28
آمانو گویا در جریان نیست که ایران با دلایل قانع کننده کار نمیکند!
خواننده انتخاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
28
6
قیافشو دستتو بنداز ........اصلا ما بمب بسازیم نسازیم تو و رفقات سننن به نظر من هر چی تحریم بیشتر غنی سازی بیشتر هر چی تحریم کمتر غنی سازی کمتر نباید به اینها نشون بدهند که هر چی اونها بیشتر تجریم کنند ما بیشتر کوتاه میایم باید برعکس عمل بشه اگه صنعت هسته ای در ایران نابود بشه بهتر با پیشرفت خداحافظی کنید و برای همیشه یک کشور عقب مانده و محتاج باقی بمونید
عارف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
6
36
وقتی ژاپن داره از نیروگاه های اتمی خودش دست میکشه و به انرژی پاک رو میاره همچنین آلمان و ..... نمیدونم چرا ما میخواهیم تازه شروع کنیم ؟
نظرات بینندگان