arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۱

واگذاری رایتل در 15 شهر آغاز شده است/ رایتل در تمام مراکز استان‎ها آنتن می‎دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه در ایران، تاکید می‎کند: واگذاری سیم‎کارت‎های رایتل در 15 شهر آغاز شده است. در حال حاضر هم رایتل در 45 شهر آنتن می‎دهد که تمامی مراکز استان‎ها را شامل می‎شود.

"شاهین آرپناهی" در گفت و گو با خبرنگار سیتنا "citna.ir" در خصوص تعداد سیم کارت های واگذار شده‎ی رایتل و فعالیت هایی این اپراتور در سطح کشور، توضیح داد: در ماه‎های اولیه‎ی لانچ تجاری معمولاً ارایه‎ی آمار خیلی کمک نمی‎کند، چون ثبت نام سیم کارت رشد صعودی دارد و هر لحظه این تعداد تغییر می کند، بنابراین نمی توان آمار دقیقی ارایه داد چون نسبت تعداد سیم کارتی که روزانه اضافه می شود به میزان تجمیع، عدد بالایی است و ممکن است آمار گزارش شده و چاپ شده با واقعیت تناقض داشته باشد، به همین دلیل اگر دقت کنید همه‎ی اپراتورها در ماه های نخست فعالیت آمار واگذاری ارایه نمی دهند.

وی ادامه داد: آنچه که ما انتظار داشتیم البته بیشتر از اینها بود، ولی بازار کاملاً تشنه‎ی خدمات جدید موبایل و نسل سوم است و برای مردم 3G جذابیت خاصی دارد. ما در مسیری که پیش رفتیم با مشکلات عدیده‎ای مواجه شدیم که باعث شد آن اتفاقی که انتظار داشتیم هنوز در رایتل رخ ندهد؛ ولی در مجموع استقبال مردم خوب بوده است.

ادامه این مطلب را اینجا بخوانید
نظرات بینندگان