arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۱
حاشیه‌های همایش جبهه پایداری

کوچک زاده: فتنه گران، مشتی خس و خاشاک بی دین بودند/بوسه بر دستان مصباح

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"مشرق" حاشیه هایی از همایش جبهه پایداری منتشر کرده است:

همایش جبهه پایداری به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی عصر امروز دوشنبه در سالن همایش دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در این همایش که با حضور آیت الله مصباح یزدی برگزار شد، غلامعلی حداد عادل، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، اسماعیل کوثری ، روح الله حسینیان، کامران باقری لنکرانی، صادق محصولی، روانبخش، سقی بی ریا، زارعی، کوچک‌زاده، جلالی ، حجت السلام نبویان و برخی دیگر از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری نیز حضور داشتند.

* در این همایش که تعداد قابل توجهی از دانشجویان و طلاب حضور یافته بودند، حجت الاسلام و المسلمین رجبی به عنوان قائم مقام موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) ، کامران باقری لنکرانی به عنوان سخنگوی جبهه پایداری ، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی به عنوان دبیرکل جبهه پایداری و آیت‌الله محمدتقی مصباح رئیس مؤسسه علمی پژوهشی امام خمینی (ره) به سخنرانی پرداختند.

* تعداد صندلی های سالن که تنها برای دقایق ابتدایی جا برای میهمانان داشت ، تا انتهای سخنرانی آیت الله مصباح لحظه ای خالی نشد و سایرین روی پله ها و بر روی جایگاه و همچنین در حاشیه سالن نشستند و به صحبت های آیت الله مصباح گوش سپردند.

* حمید رسایی و مهدی کوچک زاده دو عضو جدا شده از شورای مرکزی جبهه پایداری که احتمال می رفت در همایش امروز حضور پیدا نکنند، با ورود آیت الله مصباح یزدی به سالن همایش در این مراسم حضور پیدا کردند.

* حمید رسایی که دقایقی را در جلوی سن به صحبت کردن با تلفن همراه مشغول بود و به نظر می رسید به دنبال صندلی خالی می گردد در نهایت به میان جمعیت رفت و در ردیف های 8 و 9 جای گرفت.

* ورود آیت‌الله مصباح به سالن همایش با استقبال اعضای ارشد جبهه پایداری و شعار «صل علی محمد عمار رهبر آمد» مواجه شد و تا دقایقی ادامه پیدا کرد.

* حجت الاسلام سیدمحمود نبویان شاگرد آیت الله مصباح با ورود به سالن همایش و دیدن حضرت استاد ، بوسه ای بر دستان آیت الله مصباح که بر عصا تکیه زده بود زد.

* آقا تهرانی در بخشی از سخنان خود به ماجراي دعوت از علامه مصباح براي شركت در اين همايش اشاره كرد و گفت: وقتي خواستيم اين همايش را برگزار كنيم در اين فكر بوديم، آن زماني كه حضرت استاد مصباح از قم عازم مشهد هستند، اين همايش برگزار شود كه با توجه به كسالت علامه كمتر براي ايشان مزاحمت ايجاد شود، اما وقتي به ايشان گفتيم كه اين برنامه براي نه دي است، فرمودند كه من شخصا براي اين همايش مي‌آيم و بر مي‌گردم.

* در این همایش -بهمن‌ دان- یکی از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون که اغلب به اجرای نقش های منفی می پردازد نیز حضور داشت که درخور توجه بود.

* علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس و حسین جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح جنب و جوش خاصی در سالن همایش داشتند و دائما در رفت و آمد بودند، گویا هماهنگی ها و کارهای لازم را برای بهتر انجام شدن این مراسم انجام می دادند.

* هنگام سخنرانی آیت الله مصباح یزدی ، شاگرد دیگر ایشان حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در حال یادداشت برداری از صحبت های ایشان بود و دائما نکاتی را یاداداشت بر می داشت.

* در هنگام خروج از سالن تعدادی از خانم های سالخورده شروع به حمایت از نطق جنجالی حمید رسایی پیرامون آزادی مهدی هاشمی رفسنجانی کردند و وی را با شعار "درود بر رسایی" بدرقه کردند.

* غلامعلی حداد عادل که با حضور در این همایش خبرنگاران را شگفت زده کرده بود بیشترین سوالات را پیرامون شورای 3 نفره پاسخ داد و گفت: ائتلاف 2+1 شیطنت رسانه هاست و این عدد را رسانه ها درست کردند، این ائتلاف برای وحدت اصولگرایان بوده و فهرست بسته‌ای نیست.

* مهدی کوچک زاده در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص فتنه گران سال 1388 ، آنها را مشتی خس و خاشاک بی دین خطاب کرد و گفت: آنها مقابل 40 میلیون رای ملت ایران ایستادند که مشتی خس و خاشاک و بی دین بودند.

* هیچ کدام از اعضای جبهه پایداری، زمان اعلام ورود این جبهه به بحث مصداق های انتخاباتی را پاسخگو نبودند و همگی متفق القول این بحث را به آینده حواله دادند.

































نظرات بینندگان