arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
روزنامه دولت:

"داود" تخلف کرد "محمود" اخراجش کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت روزنامه ایران طی یادداشتی به بررسی چرایی مخالفت داود احمدی نژاد با رییس جمهور پرداخته است.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ این سایت نوشت: برادر رئیس جمهور 2 سال است که می گوید یاران احمدی نژاد منافقینی هستند که با توبه تاکتیکی به نظام نفوذ کرده اند! او حتی از آموزش نظامی به حامیان جریان انحرافی در جنگل های شمال خبر داده بود! همین چند روز قبل نیز داوود احمدی نژاد فهرستی بلند بالا از اتهامات علیه برادرش را طی یک سخنرانی در قم بیان کرده بود. حالا همین داوود احمدی نژاد همان اتهامات تکراری را در جلسه ای خصوصی برای علی لاریجانی تشریح کرده است. این مسئله چه اهمیتی برای افکار عمومی دارد؟ دست یازیدن علی لاریجانی به فردی چون داوود احمدی نژاد در شرایطی که رئیس جمهور سندی از عضو ناشناخته خاندان لاریجانی رو کرده است، چیزی بیش از یک خود زنی محسوب نمی شود. آیا بمب را می توان با ترقه بالانس کرد؟

ارگان دولت نوشت: علت دشمنی داوود احمدی نژاد با برادرش چیست؟ آیا داوود احمدی نژاد عدالتخواه است؟ بدیهی است اگر رئیس جمهور به جای آهن داغ، همچون اکبر هاشمی رفسنجانی پست معاونت اجرایی را به برادرش تعارف می زد یا همچون سید محمد خاتمی برادرش را به عنوان نمادی از خود به عنوان نفر اول نمایندگان تهران به مجلس شورای اسلامی می فرستاد امروز داوود احمدی نژاد مواضعی متفاوت اتخاذ می کرد.

بنابرادعای این سایت، اما محمود احمدی نژاد نه تنها برای برادرش امتیازی قائل نیست بلکه بعد از مشاهده اولین تخلف، او را از دولت اخراج می کند. از نظر مردم داوود احمدی نژاد و محمود احمدی نژاد فقط نام برادر را یدک می کشند و نه چیزی بیشتر.

روزنامه ایران در ادامه احمدی نژاد را پیروز مباحثه با لاریجانی دانسته و می نویسد: علی لاریجانی در میان خیل سیاسیون ایرانی از حیث سیاست ورزی و خردگرایی در سطوح عالی طبقه بندی مشود. اما او باید قبول کند که یکشنبه نشانی از گذشته خود نداشت. او اسیر یک غافل گیری شد.

ارگان دولت همچنین پاسخ لاریجانی به احمدی نژاد در مورد "دیدار داود با او" را مغالطه می خواند. این روزنامه اشاره ای به ارتباط استیضاح با پخش فیلم مربوط به برادر لاریجانی نمی کند!
نظرات بینندگان