arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۱

نيمار:مي‌توانم خودم را در پيراهن بايرن تصور کنم

باشگاه باواريايي با به خدمت گرفتن گوارديولا به عنوان مربي فصل آينده اش توجهات زيادي را جلب کرد و اکنون ستاره آينده دار فوتبال برزيل هم از ايده پيوستن به اين باشگاه استقبال کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نيمار، مهاجم سانتوس، اعلام کرد که ممکن است روزي براي بايرن مونيخ بازي کند.

او در گفتگو با خبرگزاري آلماني SID گفت:" همه ليگ ها از جمله بوندس ليگا هيجان انگيز هستند. بايرن باشگاهي بزرگ با بازيکناني فوق العاده است. بازي کردن براي بايرن اتفاقي است که مي توانم آن را تصور کنم. چيزي وجود ندارد که بخواهم اين احتمال را رد کنم.

شواين اشتايگر يکي از بهترين بازيکناني است که ديده ام. اين مسائلي پايه اي است که او را قوي کرده است؛ جايگيري، پاس دهي و حضور او در زمين."

علي رغم اينکه باشگاههاي بزرگي مانند بارسا و رئال به دنبال نيمار هستند، اما او همچنان در سانتوس مانده و از اين تصميم اش دفاع کرد.

" از وقتي نوجوان بودم،روياي بازي در اروپا را داشتم اما مهم اين است که از بازي کردن احساس خوبي داشته باشم و با ساير اعضاي تيم تطبيق پيدا کنم.

لزوما به اسپانيا نخواهم رفت."

نيمار معتقد است مسي، رونالدو و اينيستا، نامزدهاي نهايي توپ طلاي 2012، مي توانند الگويي براي همه بازيکنان دنيا باشند.

" مسي، اينيستا يا رونالدو در سطح ديگري هستند. آنها يک الگو براي همه هستند؛ چه در داخل زمين و چه به عنوان يک انسان."

او همچنين در مورد فشاري که تيم برزيل در جام جهاني 2014 احساس خواهد کرد، گفت:" به عنوان کشور ميزبان، ما تحت فشار هستيم. هواداران بايد به ما کمک کنند تا در جام جهاني که در کشورمان برگزار مي شود، به قهرماني برسيم.

براي رسيدن به اين هدف بايد هماهنگ تر شويم. هرچه اين اتفاق زودتر رخ دهد،بهتر است. شخصا بايد در ضربات سر، شوتزني و جابجايي ها بهتر شوم."

نظرات بینندگان