arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱

اولیویرا: هواداران در آسیا سلاح ما خواهند بود

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید با برتری برابر فجر تیمش برای آسیا آماده‌تر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تونی اولیویرا در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابر تیم فجر سپاسی درباره این دیدار گفت : در نیمه نخست بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم ولی در نیمه دوم بازی را با مقداری احتیاط شروع ادامه دادیم. با این حال از بازی بازیکنانم راضی هستم چراکه تلاش خوبی کردند.
به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از ایسنا، وی در خصوص بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با الجزیره امارات گفت: ما از امروز تمامی حواسمان را معطوف به آن دیدار خواهیم کرد و می‌دانیم بازی های آسیایی بسیار سخت تر از بازی‌های لیگ برتر است . مطمئن باشید از فردا خودمان را آماده آن دیدار خواهیم کرد.
سرمربی تراکتورسازی افزود: هوادارانمان در بازی‌های آسیایی، اسلحه‌های ما برای جنگیدن هستند. از همین‌رو از روز شنبه تمریناتمان را نسبت به گذشته بیشتر خواهیم کرد و برنامه تمرینی‌مان برای روز یکشنبه تاکتیکی است و برای روز دوشنبه تمرینات سبک را در نظر داریم. البته بازیکنان بالای سی سالمان باید مدت بیشتری نسبت به سایرین ریکاوری کنند.
او موفقیت برابر فجر را مهم دانست و گفت: با این پیروزی و انگیزه بالا می‌توانیم امیدواری زیادی برای برای پیروزی مقابل الجزیره داشته باشیم.
اولیویرا در خصوص محرومیت قاسم دهنوی در آسیا گفت: محرومیت دهنوی مشکل زیادی را برای ما ایجاد نخواهد کرد. به این علت که ما خودمان را برای این موضوع آماده کرده بودیم.
 
 
 

نظرات بینندگان