arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
لیگ اروپا

پیروزی لیورپول مانع از حذفش نشد

تیم لیورپول در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان تیم زنیت سنت پترزبورگ بود که با نتیجه سه بریک پیروز شد. اما با توجه به شکست سه بر صفر در خانه زنیت، لیورپول نتوانست از این مرحله صعود کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که تیم های نیوکاسل، تاتنهام و چلسی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرده بودند، بندری ها هم انتظار داشتند تا تیمشان را در مرحله بعد ببینند.
به گزارش انتخاب ورزشی، اما گل زود هنگام هالک مهاجم زنیت نقشه لیورپولی ها را بهم ریخت. دقیقه 19 جیمی کرگر در حالی که قصد داشت توپ را به دروازه بان خودشان پاس دهد موفق نشد و هالک مهاجم حریف را صاحب توپ کرد و او با تک به تک شدن با دروازه بان گل اول را به ثمر رساند. در ادامه لیورپولی ها توانستند کمی به خودشان بیایند و در دقیقه 28 گل مساوی را توسط سوارز از روی یک ضربه آزاد به ثمر برسانند. با این گل حملات لیورپول ادامه داشت تا در دقیقه 43 طی یک رفت و برگشت، توپ در محوطه جریمه به جو آلین رسید و او با ضربه  سرتوپ را به دست دروازه بان زد و پس از برگشت با ضربه محکم توپ را به سقف دروازه زنیت دوخت.
در نیمه دوم تیم لیورپول به حملات خودش ادامه داد و در دقیقه 57 توپ در محوطه جریمه به دست مدافع زنیت برخورد کرد که در واقع با دست توپ را کنترل کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و مورد اعتراض شدید بندری ها قرار گرفت. در دقیقه 59 این لوئیز سوارز بود که دوباره از روی ضربه کاشته گل سوم لیورپول را به ثمر رساند. در ادامه دروازه بان تیم زنیت حملات لیورپول را دفع کرد تا شب تلخی را برای بندری های انگلیس رقم بزند.
نظرات بینندگان