arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱

کفاشیان: سپ بلاتر قول داد که به ایران بیاید/ از فیفا خواستیم تا محرومیت کی روش را به محرومیت تعلیقی تبدیل کند

علی کفاشیان درباره سفر اخیرش به زوریخ و دیدار با سپ بلاتر به نکاتی اشاره کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی کفاشیان درباره صحبتهای رد و بدل شده و دعوت از بلاتر به ایران گفت: رئیس فیفا از دعوت شدن به ایران ابراز خرسندی کرد و از سفر به ایران استقبال کرد و قول داد که به ایران بیاید. البته وی از اینکه به دلیل مشغله کاری نتوانسته در چند سال گذشته به ایران بیاید ابراز ناراحتی کرد.
به گزارش انتخاب ورزشی ، رئیس فدراسیون در ادامه درباره مذاکراتش با بلاتر در باره پروژه گل، نحوه اجرا و تحویل منابع مالی به فدراسیون فوتبال ایران هم گفت: قرار شد که بودجه پروژه گل برای اجرا و توسعه آن به فدراسیون فوتبال ایران اختصاص داده شود و سپ بلاتر دستورات لازم را در این باره داد.
 کفاشیان درباره نشستش با سری لویزن رئیس بخش توسعه فیفا هم گفت: با مدیر توسعه فیفا هم جلسه بسیار خوبی داشتیم که مواردی مطرح شد و مقرر پیگیریهای لازم درباره اش انجام شود.
 وی درباره برگزاری کنگره علم و فوتبال در تهران و حضور نمایندگان فیفا در تهران گفت: کلیه مدارک و مستندات و اطلاعات کنگره علم و فوتبال در اختیار فیفایی ها قرار گرفت و قرار شد آنها بررسی کنند که در چه بخشهایی می توانند به ما کمک کنند و پس از آن در کنگره مشارکت داشته باشند. ما همچنین گزارش عملکرد فدراسیون فوتبال ایران را در اختیار سپ بلاتر قرار دادیم.
 کفاشیان درباره مسایل پزشکی و کنترل دوپینگ هم صحبتهایی را با بلاتر و مدیران مربوط به این بخش در فیفا داشته است که دراین باره گفت: ما گزارشی از کنترل دوپینگ و آزمایشهای مربوط به آن به بلاتر دادیم و به بلاتر گفتیم که کنترل دوپینگ و فرستادن نمونه ها به آزمایشگاهها هزینه های بسیار زیادی برای ما به بار اورده است. ما به بلاتر اعلام کردیم که بر اساس آمار و اطلاعات مربوط به این حوزه در آسیا و جهان روند بسیار خوبی داشتیم و می خواهیم به بهترین نحو این روند را ادامه دهیم. به همین دلیل مشکلاتمان را مطرح کردیم و از فیفا درخواست کردیم تا در دریافت کیتهای کنترل دوپینگ و دیگر امکانات به ما کمک کنند.
 کفاشیان در پایان گفت: درباره حکم کمیته انضباطی کارلوس کی روش درخواست کردیم مجددا پرونده را بررسی کنند و در صورت امکان حکم تعلیقی را صادر کنند تا بتوانیم از حضور سرمربی تیم ملی روی نیمکت در بازی مقابل قطر بهره ببریم.

نظرات بینندگان