arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱

تاثیر 90 دقیقه ایی اشکان دژاگه در پیروزی فولام/ توپچی ها و شیاطین سرخ هم حریفانشان را شکست دادند

تیم فولام که در کمرکش لیگ برتر انگلیس حضور دارد امروز با حضور کامل اشکان دژاگه ملی پوش کشورمان در برابر استوک سیتی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فولام که در کمرکش لیگ برتر انگلیس حضور دارد امروز با حضور کامل اشکان دژاگه ملی پوش کشورمان در برابر استوک سیتی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.
 
به گزارش انتخاب ورزشی، تک گل این دیدار را دیمیتر برباتوف مهاجم بلغاری این تیم در دقیقه 2+45 به ثمر رساند تا هر سه امتیاز این بازی با هنرنمایی دژاکه در ارسال یک پاس 35 متری و ایجاد موقعیت استادانه عمل کرد به فولام در خانه برسد.
 
در دقیقه 55 در محوطه جریمه توپ به دست اشکان دژاگه برخورد کرد که داور بلافاصله اعلام پنالتی نمود و ضربه پنالتی بسیار بد جان والترز مهاجم استوک را دروازه بان فولام به خوبی مهار کرد تا این تیم در حسرت مساوی بماند و نتیجه با همین تک گل به پایان برسد.

در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس تیم‌های فوتبال منچستر یونایتد و آرسنال نیز برابر حریفان خود به برتری رسیدند.
 
در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس 5 بازی دیگر برگزار شد و در مهم‌ترین دیدار شیاطین سرخ مهمان کوئینز پارک رنجرز بودند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود منچستر به پایان رسید.

گل اول منچستر توسط رافائل در دقیقه 23 به ثمر رسید و در دقیقه 80 رایان گیگز نتیجه را 2 بر صفر کرد.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد: 

آرسنال 2 استون ویلا 1

 نوریچ 2 اورتون 1

 ریدینگ 0 ویگان 3

 وست‌برومویچ 2 ساندرلند 1

 در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد با 68 امتیاز صدرنشین است و آرسنال هم با برد امشب جایگاه خود را با 47 امتیاز در رده پنجم تثبیت کرد.

نظرات بینندگان