arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
در پی تساوی برابر اینتر

آلگری: باید از فرصت‌هایمان بیشتر استفاده می‌کردیم

سرمربی میلان تاکید کرد تیمش باید از فرصت‌هایی که در نیمه نخست داشته استفاده بیشتری می‌کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی میلان تاکید کرد تیمش باید از فرصت‌هایی که در نیمه نخست داشته استفاده بیشتری می‌کرده است.
 
به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از ساکرنت، تیم‌های اینترمیلان و میلان در دربی این شهر با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

استفن الشراوی 21 برای روسونری و ازکوئل اسکلتو 71 برای نرآتزوری گلزنی کردند.

ماسیمیلیانو آلگری در مورد این دیدار گفت: به هیچ وجه از نتیجه‌ای که بدست آمد عصبانی نیستم بلکه از نمایش تیمم خیلی هم خوشحالم. نیمه نخست خیلی عالی بودیم و فرصت‌های بسیاری برای گلزنی داشتیم. برخلاف اینکه در ابتدای نیمه دوم کمی از ثبات خودمان را از دست دادیم در ادامه خودمان را بازیافتیم و کریستین آبیاتی نیز چند موقعیت خوب آنها را مهار کرد. اشکال تیم من این بود که باید توپ را بیشتر در اختیار می‌گرفت تا اینتری‌ها به دنبال ما بدوند. به عقیده من در چنین دیداری نباید بدین شکل بازی می‌کردیم. در نیمه نخست نمایش خوب ما موجب شده بود آنها نتوانند حتی به ما نزدیک شوند. این کار را باید در نیمه دوم نیز ادامه می‌دادیم تا اینتری‌ها خسته شوند و ما بتوانیم به اهدافمان برسیم.

آلگری در مورد گل به ثمر رسیده اینترمیلان نیز اظهار داشت: اسکلتو ضربه سر فوق العاده‌ای زد که روی سانتر عالی ناگاتومو بود. مشکل تیم من این نیست. ما باید روی فرصت‌هایی که خودمان داریم گل بزنیم تا پس از دریافت گل، افسوس فرصت‌های از دست رفته را نخوریم. نمی‌توانیم در یک دیدار 90 دقیقه توپ را در اختیار داشته باشیم. باید از فرصت‌ها بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

نظرات بینندگان