arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱

در جلسه اضطراری اعضای هیئت مدیره پرسپولیس چه گذشت

در پي درخواست مديرعامل باشگاه از رياست هيات مديره مبني بر برگزاري جلسه اضطراري بعد از اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و آلومینیوم افتاد و به منظور بررسي ضررهاي ناشي از نحوه برخي قضاوت‌ها و عملكردها در بازي‌هاي اخير و لزوم كناره‌گيري از رقابت‌هاي ليگ برتر و جام حذفي، جلسه ويژه اعضاي هيات مديره عصر امروز در دفتر دكتر حسين مالكي برگزار شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


به گزارش انتخاب ورزشی اين جلسه که  سه ساعت به طول انجامید دارای مصوباتی بوده است که راهبرد آینده باشگاه پرسپولیس را روشن می کند. این جلسه با حضور حسين مالكي، محمد رويانيان، علي پروين، محمدحسين نژادفلاح، اعضاي هيات مديره و همچنين بهروز منتقمي قائم مقام، محمود سالاركيا معاونت حقوقي و حسين قدوسي مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس برگزار شد. يحيي گل‌محمدي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس نيز ضمن حضور در جلسه گزارشي از وضعيت كنوني تيم فوتبال و برنامه‌هاي آتي را ارائه كرده و درباره اخراج خود و دستيارش توضيحاتي را به اعضا داد. اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس از سرمربي و بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس تقدیر و تشکر کردند و درباره موانع بوجود آمده در راه پيشرفت تيم و اشتباهات رخ داده در قضاوت‌ها و ساير مسائل  تصميماتی اتخاذ كردند:

1- اعتراض و نگراني مديرعامل باشگاه پرسپوليس نسبت به تضييع حق و حقوق تيم فوتبال و نگراني‌هاي موجود در جامعه و حساسيت‌‌ها و ناراحتي هواداران پرسپوليس را درك كرده و آن را محترم مي‌دانيم. موضوع مهم كناره‌گيري يا عدم كناره‌گيري از جام حذفي در جلسه هيات مديره به طور ويژه مورد بحث و بررسي قرار گرفت ولي با توجه به اهميت و حساسيت موضوع، تصميم نهايي در اين خصوص به نشست بعدي هيات مديره موكول شد. همچنين مقرر گرديد پس از بررسي كامل، همه جانبه و دقيق ميزان اشتباهات رخ داده و ريشه‌يابي دقيق موانع موجود در مسير پيشرفت پرسپوليس كه از اول فصل تاكنون وجود داشته و پس از پيشرفت تيم فوتبال پرسپوليس در نيم فصل دوم شدت يافته درباره كناره‌گيري يا عدم كناره‌گيري از رقابت‌هاي ليگ برتر تصميم نهايي در جلسه بعدي اتخاذ گردد.


2- دكتر حسين مالكي رياست هيات مديره باشگاه پس از تهيه گزارش كامل، مستند و دقيق روابط عمومي باشگاه، به منظور جلوگيري از تضييع حق و حقوق باشگاه پرسپوليس و هواداران ميليوني آن موضوع را از طريق وزارت ورزش، فدراسيون فوتبال و ساير مراجع قانوني پيگيري كرده و نتيجه آن را اعلام خواهد كرد.

3- اعضاي هيات مديره ضمن تاكيد بر پيگيري شكايت از نحوه قضاوت ديدار پرسپوليس - آلومينيوم و ميزان اشتباهات رخ داده از مديرعامل باشگاه خواستند تا از طريق مراجع حقوقي و ذيصلاح اين موضوع را به طور ويژه و خاص پيگيري نموده و نتيجه اقدامات قانوني به عمل آمده را در جلسه بعدي به هيات مديره اعلام نمايد.

4- پديده اخراج سرمربي و مربي يك تيم در كمتر از 30 دقيقه كه در بازي آلومينيوم و پرسپوليس رخ داد از تاريخ فوتبال كشورمان سابقه نداشته و قابل تعمق، غيرقابل باور و قابل پيگري تلقي شده و از آنجا كه سرمربي و مربي پرسپوليس هيچ توهيني به تيم داوري نكرده و صرفا درباره اعلام خطاهاي اشتباه سوالي از تيم داوري پرسيده‌اند بر لزوم پيگيري موضوع از طريق قانوني و حقوقي تاكيد شد. همچنين هيات مديره باشگاه پرسپوليس از يحيي گل‌محمدي درخواست كرد بدون توجه به اين اتفاقات و حواشي بوجود آمده به كارش ادامه داده و در جهت اوج‌گيري تيم فوتبال پرسپوليس همه تلاش خود را به كار گيرد.

5- هيات مديره باشگاه پرسپوليس ضمن تشكر و قدرداني از حمايت همه جانبه هواداران در فصل جاري از آنها درخواست كردند با سعه صدر در بازي‌هاي آتي از هر گونه عكس‌العمل نسبت به جايگاه قابل احترام قضاوت و داوري پرهيز كرده و همچون گذشته صرفا به حمايت از تيم فوتبال و اعضاي آن بپردازند و مطمئن باشند كه مديرعامل و هيات مديره باشگاه پرسپوليس در جلوگيري از تضييع حق و حقوق باشگاه كوتاه نخواهد آمد. همچنين از كادر فني و بازيكنان خواسته شد بدون توجه به اتفاقات اخير و حواشي بوجود آمده با تمام توان و ظرفيت به بازي‌هاي آتي توجه كرده و غيرتمندانه با قهرماني جام حذفي و كسب سهميه آسيايي در جهت رضايتمندي تمام و كمال هواداران عزيز پرسپوليس تلاش نمايند.


نظرات بینندگان