arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
انتظار پیروزی با این نتیجه را نداشتیم

کیانی: غیرت تماشاگران به ما روحیه داد

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: غیرت هواداران به ما روحیه داد و با حمایت آنها توانستیم هر ۳ امتیاز را کسب کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مهدی کیانی بعد از پیروزی 3 بر یک تراکتورسازی در دیدار مقابل الجزیره امارات گفت:‌ غیرت هواداران در این بازی به ما روحیه بسیار خوبی داد و توانستیم با حمایت‌های آنها 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. خدا را شکر با این برد توانستیم دل این تماشاگران را شاد کنیم.

به گزارش انتخاب ورزشی، وی افزود: دیدید که تیم ما در این بازی بسیار خوب بازی کرد و در جریان مسابقه بسیار روان عمل می‌کرد. در نیمه مربیان توانستیم بازی الجزیره را به خوبی آنالیز کنیم و روی استفاده از نقاط ضعف این تیم به گل برسیم. امیدوارم روندمان در دیدارهای آینده تداوم داشته باشد.

کیانی در مورد اینکه خیلی از سوی هواداران مورد تشویق قرار می‌گیرد، اظهار داشت: کوچک هواداران هستم. آنها در گرما و سرما برای حمایت از تراکتورسازی به ورزشگاه می‌آیند. خوشحالم که بردیم و به نوعی به دوستدارانمان عیدی دادیم.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه آیا انتظار کسب چنین پیروزی را داشتند، خاطرنشان کرد: نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم. می‌دانستیم می‌بریم اما فکر می‌کردیم با اختلاف یک گل به این نتیجه برسیم اما زدن 3 گل برایمان بسیار شیرین بود و امیدوارم هواداران هم از آن لذت برده باشند.

نظرات بینندگان