arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
باید به مردم تبریز بالید

رویانیان:‌ بازیکنان الجزیره غرق در جو ورزشگاه شدند/ روز باشکوهی بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با حضور 70 هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام (ره)، بازیکنان الجزیره غرق جو ورزشگاه شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد رویانیان پس از پیروزی 3 بر یک تراکتورسازی مقابل الجزیره امارات اظهار داشت: امروز به تبریز آمدم تا به عنوان یک ایرانی طرفدار تیم قرمزپوش تراکتورسازی باشم و خوشحالم که در یک روز خوب و جوی بسیار عالی من هم به عنوان یک هوادار در ورزشگاه، تراکتور را تشویق کردم.

به گزارش انتخاب ورزشی به نقل از فارس، وی افزود: ما به دنبال فوتبال پاک هستیم و هم‌اندیشی خود را از تبریز شروع کردیم و قطعاً با کمک تیم‌های دیگر سعی می‌کنیم تا یک فوتبال پاک را در سراسر ایران اجرا کنیم.

رویانیان ادامه داد: واقعاً یک روز فراموش نشدنی را در تبریز پشت سر گذاشتم. الجزیره‌ای‌ها با دیدن 70 هزار نفر در ورزشگاه یادگار غرق جو ورزشگاه شده بودند؛ هرکدام چند دور، دور خود می‌چرخیدند تا بتوانند با شرایط که شاید یک درصد آن را در امارات ندیده‌اند آشنا بشوند اما حریف هواداران تراکتور نشدند.

مدیرعامل قرمزپوشان خاطرنشان کرد: من این پیروزی را به بازیکنان، استاندار و مسئولان آذربایجان و مردم پهلوان‌خیز تبریز و تمام ترک‌زبان‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم تراکتورسازی تا مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا برسد. واقعاً امروز روز باشکوهی در تبریز بود که به نظرم باید به فوتبال ایران تبریک گفت.

نظرات بینندگان