arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱

سزار در مقابل همبازی های سابقش در اصفهان

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در باره سزار بازیکن مهاجم سابق سپاهان گفت: هماهنگ کردیم تا جلوی سزار را بگیریم و او را از جریان بازی خارج کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی امید ابراهیمی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل النصر امارات گفت: در اولین دیدار مرحله مقدماتی به میدان می‌رویم و می‌خواهیم گام اول را محکم برداریم. در خانه به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم و با توجه به دیدار سال قبل مقابل این تیم شناخت خوبی از انها داریم. البته النصر تغییراتی داشته اما آنها را آنالیز کردیم.

وی در مورد حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه گفت: هواداران ما شخصیت بسیار خوبی دارند و تیم را همواره مورد لطف خود قرار داده، امیدوارم امسال نیز  این اتفاق رخ دهد و هواداران اطمینان می‌دهیم که همانند سال های گذشته گام اول را محکم برمی‌داریم و نمایش قدرتمندی را ارائه می‌کنیم البته نباید فراموش کرد که شرایط بازی‌ها هر سال فرق می‌کند.

ابراهیمی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای مهار برونو سزار بازیکن سال قبل سپاهان دارد اظهار داشت: سزار بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است که با توجه به حضورش در سپاهان شناخت خوبی داریم او به قهرمانی سال گذشته ما کمک زیادی کرد، با بازیکنان صحبت کردیم و همه با هم هماهنگ هستیم تا با تمام توان مقابل خلاقیت این بازیکن بایستیم و سزار را از جریان بازی خارج کنیم.


نظرات بینندگان