arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱

آغاز بررسی توافقنامه ایران‌ و آرژانتین درباره پرونده آمیا در مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که بررسی تفاهم‌نامه ایران و آرژانیتن درباره پرونده آمیا در این کمیسیون آغاز شده، گفت: مقرر شد تا بررسی‌های دقیق‌تری درباره این موضوع انجام شود.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره زمان بررسی تفاهم‌نامه ایران و آرژانیتن درباره پرونده آمیا در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: روز گذشته سه شنبه ۸ اسفندماه بحث اولیه رسیدگی به این موضوع آغاز و مقرر شد تا بررسی‌های دقیق‌تری درباره این موضوع انجام شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: پرونده آمیا فعلا در حد بحث اولیه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح شده و با بررسی‌های بعدی جمع‌بندی نهایی در این زمینه انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره تذکر روز گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس به وزیر امور خارجه درباره تفاهم‌نامه آمیا بین ایران و آرژانتین، تصریح کرد: تذکر نمایندگان در این باره جزء حقوق آنهاست.

هفته گذشته مجلس علیای آرژانتین  پس از بحث و بررسی ۱۰ساعته، تفاهم‌نامه امضاشده میان ایران و آرژانتین را درباره حادثه "آمیا" تصویب کرد.
نظرات بینندگان