arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱

فرگوسن: کاگاوا خیلی باهوش است/ با چاقو به دیدار رئال خواهیم رفت!

سرمربی منچستریونایتد پس از هت تریک هافبک تیمش او را بسیار باهوش خواند و برنامه‌ تیم برای رویارویی با رئال را استفاده از چاقو عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


منچستریونایتد در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه پر گل 4 بر صفر برابر نورویچ سیتی به برتری رسید تا انتقام شکست دور رفت را بگیرد.

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از تلگراف،‌ در این دیدار شینجی کاگاوا با زدن 3 گل در دقیقه‌های 45، 76 و 87 هت تریک کرد و گل چهارم را نیز وین رونی در دقیقه 90 وارد دروازه میهمان کرد.

فرگوسن در مورد بازی گفت: کاگاوا عالی بود. آسیب دیدگی شینجی در ابتدای فصل و دوری از میادین موجب افت او شد ولی اکنون بازگشتی عالی داشته است. کاگاوا یک تمام کننده حرفه‌ای و با هوش است. گل دوم این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.

یونایتدها که سه شنبه شب در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید قرار خواهند گرفت، با روحیه‌ای بسیار عالی پا به این دیدار خواهند گذاشت.

از سوی دیگر رئال مادرید نیز که در 2 دیدار پیاپی بارسلونا را مغلوب کرده‌ است، انگیزه فراوانی برای پیروزی بر یونایتد و حضور در مرحله بعد دارد.

نکته جالب این دیدار بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد پس از جدایی او در سال 2009 و پیوستن به رئال است. فرگوسن معتقد است باید توجه ویژه‌ای به فرم بسیار خوب رونالدو شود.

الکس فرگوسن در مورد جدال با رئال مادرید با خنده گفت: برنامه ویژه‌ای برای آن بازی دارم. می‌خواهم با یک چاقوی بزرگ وارد زمین شوم. نقشه شماره 2 ما برای دیدار با رئال، استفاده از «مسلسل» است!

فرگوسن بارها اعلام کرده رونالدو یکی از بهترین بازیکنانی است که در دوران مربی گری خود با او کار کرده است. البته فرگوسن نمایش کنونی رافائل داسیلوا و فیل جونز در ترکیب یونایتد را نیز قابل مقایسه با رونالدو می‌داند.

فرگوسن در مورد بازگشت رونالدو به اولدترافورد نیز گفت: از تمامی بازیکنان بزرگی که با پیراهن تیم دیگری به ورزشگاه ما بازگشته‌اند، استقبال بسیار خوبی به عمل آمده است. مطمئن هستم که رونالدو پیش از آغاز بازی حسی که در مورد آن صحبت می‌کنم را تجربه خواهد کرد. او اکنون بالغ‌تر شده و 28 ساله است. در اوج دوران فوتبال خود قرار دارد. با توجه به فرم خوبی که در آن است،‌ می‌تواند بین 28 سال تا 32 سالگی بدون اینکه با کوچکترین آسیب دیدگی روبه‌رو شود، بهترین بازی‌هایش را ارائه کند.

نظرات بینندگان