arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰

«لاکته» ؛ غول تازه تبليغاتي جهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اشکان کيهان: بازاريابي ورزشي جهان، مرزهاي تازه اي فتح کرده و حالا با رايان لاکته قهرمان 5 مدال طلاي رقابت هاي جام جهاني شنا در شانگهاي درمسير جاودانه شدن قدم برمي دارد.

ستاره جديد شناي جهان، محبوبيت غيرمنتظره اي در سراسر دنيا پيدا کرده و خيلي راحت جاي مايکل فلپس را در دل آمريکايي ها پرکرده است. دو تن از بزرگ ترين کارشناسان بازاريابي جهان مسؤوليت انجام تمامي امور رايان لاکته را برعهده گرفته اند و او هم از اين موضوع بيشترين استقبال ممکن را کرده زيرا به قول خودش آنها با فعاليت هاي مداوم خود همه چيز را 10 برابر براي شناگرآمريکايي ساده مي کنند.

اين کارشناسان اطمينان دارند که لاکته همه ابزار ممکن براي تبديل شدن به محبوب ترين ورزشکار جهان را دراختيار دارد و حتي بيش تر ازفلپس مي تواند دل مردم را به دست آورد. حتي بيشتر از فدرر، بيشتر از تايگروودز که روز به روز اسپانسرهاي بيشتري از دست مي دهد و اخيرا شرکت تگ هوير ششمين اسپانسري بوده که مرد سابق گلف جهان را که دربازگشت به چمن هاي سبز يک بار ديگر همه را ازخود نااميد کرده، تنها گذاشته است.

اتفاقا لاکته هم اخيرا يکي از اسپانسرهاي مهم تايگروودز را جذب خود کرده ولي هنوز نام اين حامي مالي به صورت مخفي مانده است. اما چنين اتفاقي هيچ کس را شوکه نمي کند. رايان لاکته نسبت به همه متفاوت است. او که همه اين سالها مرتب از مايکل فلپس شکست مي خورد، هيچگاه اجازه نداد تا در اثرعصبانيت و خشم ، به کسي توهين کند يامرتکب اقدام زشتي شود يا حسادتي از خود نشان دهد. براي اينکه رايان لاکته منافع ديگري را دنبال مي کند که مسلما با تفريحات فلپس که تصادف با خودروي ديگران درحالت مستي و يا کشيدن ماري جوانا در يک ميهماني و يا روي آوردن به رسوايي هاي اخلاقي متعدد همچون تايگروودز، فاصله زيادي دارد.

تفريحات رايان لاکته کاملا جنبه متفاوتي دارند. او عاشق کلاه هاي مختلف، کفش هاي رنگارنگ حدود 150 جفت و لباس هاي شيک ومارک دار است. رايان لاکته تيپ متفاوتي نسبت به بقيه ستاره هاي ورزش دنيا دارد و اين خصوصيات او کاملا با جاذبه هاي رسانه اي همخواني دارد. پروژه سرمايه گذاري روي لاکته شروع شده و مسلما اين کارشناسان بازاريابي درانتخاب هاي خود درمورد او مرتکب اشتباه نمي شوند.

شوهريکي از اين خانم هاي کارشناس بازاريابي پيشتر مديربرنامه هاي ستاره هاي شناخته شده موسيقي پاپ بوده است. حالا تيم جديد لاکته هدف خود را کسب 9 مدال طلا در رقابت هاي المپيک 2012 لندن قرارداده است. فلپس درالمپيک پکن يک شاهکار فوق العاده خلق کرد که او را به يک افسانه تبديل کرده بود. به نظراين کارشناسان اگر فلپس به اين مهم دست يافته، پس قطعا لاکته هم ازعهده اين کار برمي آيد. به خصوص اگر اين " ديگران " علاوه برشنا کردن، در زمان هاي ديگر هم تمرين مداوم داشته باشند. به هرحال چهره جديد بازاريابي ورزشي جهان به همه معرفي شده و اين پيام به اطلاع همه رسيده است. مسلما همه تلاش رايان لاکته پسربي حاشيه ورزش جهان را ارج مي نهند. دراين ميان تکليف فلپس چه خواهد بود؟

او مسلما به بازي رايانه اي که ايکس باکس به افتخار او ساخته، دلخوش خواهد شد. دراين شرايط فلپس مي تواند خوشحال باشد که حداقل بازاريابي دنيا سهمي براي او کنار گذاشته است.
نظرات بینندگان