arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام موسوی‌لاری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه) با صدور پیامی، درگذشت عالم فرزانه و نویسنده مجاهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدمجتبی موسوی لاری، نماینده ولی فقیه در لارستان را تسلیت گفتند.

متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت روحانی عالیقدر و نویسنده مجاهد، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدمجتبی موسوی لاری را با تأسف فراوان دریافت کردم.

خدمات این عالِم فرزانه و بزرگوار و ارزشمند به گسترش معارف اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان، در چند دهه اخیر حقاً کم نظیر است و هزاران انسان منصف و مشتاق، با هدایت نوشته‌های وی که با چیرگی علمی و تبیین منطقی نوشته و در پنج قاره منتشر می‌شد، به سرچشمه حقیقت دست یافته و اسلام را شناخته و بدان ایمان آورده‌اند.

این عالم پارسا بی هیچ تظاهر و ادعا، یک تنه و بدون تکیه به این و آن، عمر و توان خود را مصروف این مجاهدت بزرگ کرد و پرداختن به وظیفه و کسب رضای الهی را وجهه همت ساخت.

این جانب درگذشت این عالم با اخلاص را به مردم شریف لارستان و استان فارس و به همه ارادتمندان و شاگردان و بهره‌مندان از کتابهای او و بویژه به خاندان مکرم و بازماندگان معزّز ایشان تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را برای ایشان از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

19 اسفند 1391»
نظرات بینندگان