arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۲

احمدی‌نژاد: رسیدن به بهار حقیقی آرزوی همه انسان‌هاست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه برای شرکت در جشن جهانی نوروز تهران را به مقصد عشق‌آباد ترک کرد.
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد پیش از سفر به ترکمنستان برای شرکت در چهارمین جشن جهانی نوروز گفت: رسیدن به بهار حقیقی آرزوی فکری و تاریخی همه انسان‌ها در دوران عمر بشر بوده است.

وی افزود: همه پیامبران، صالحان و دلسوزان در آرزوی رسیدن به بهار حقیقی و رساندن بشریت به این قله تلاش،‌ مجاهدت و فداکاری کرده‌اند.

وی با بیان این‌که «نوروز جشن بازگشت به ارزش‌های الهی و انسانی، یادآوری حقیقت و فطرت، توحید، عبودیت، عشق، عدالت و زیبایی است» ادامه داد: این جشن جزء زیباترین سنت‌های وضع شده است.

رییس‌جمهور ادامه داد: با تلاش دولت نهم و تلاش جمعی یازده کشور نوروز ثبت جهانی شد و استقبال جهانی از نوروز بسیار گسترده و سریع است که به حقیقت نوروز باز می‌گردد.

وی افزود: زمانی که ملت‌ها و مسوولان کشورها با اندیشه نوروزی و بهاری دور هم جمع می‌شوند، دوستی‌ها عمیق‌تر، روابط گسترده‌تر، اندیشه‌ها هماهنگ‌تر،اراده‌ها قوی‌تر، هماهنگی‌ها بیشتر و دل‌ها به یکدیگر نزدیکتر می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد به زودی جشن نوروز با همه ملت‌ها و دولت‌ها، عاشقان، کمال‌جویان، عدالت‌طلبان و آزادی‌خواهان با هدایت و لطف امام عصر(عج) برگزار شود.
نظرات بینندگان