arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۲

اولیویرا: از اشتباهات داماش خوب استفاده کردیم

تراکتورسازی در شروع هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال موفق شد، داماش را در رشت با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، تونی اولیویرا در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش برابر داماش گیلان اظهار کرد: ابتدا سال نو را تبریک می‌گویم. ما می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. در تبریز با این تیم مساوی کرده بودیم. در رشت هم یکبار با داماش در جام حذفی بازی کرده بودیم و می‌دانستیم چطور باید در مقابل این تیم بازی کنیم.  همه گل‌های حریف از راه ضربه ایستگاهی به ثمر رسیده بود. توانستیم از اشتباه‌های حریف استفاده کرده و موقعیت هایی خلق کنیم و بر بازی مسلط شویم.
سرمربی تراکتور افزود: حریف هم تلاش کرد بازی را در کنترل خودش بگیرد و ما را پرس کند ولی ما در دفاع به خوبی سازماندهی شده عمل کردیم، از موقعیت‌ها و اشتباهات حریف خوب استفاده کرده و در ضدحملات از سرعت استفاده کردیم. برای این پیروزی خیلی زحمت کشیدیم و من به بازیکنانم به خاطر همه تلاشی که امروز انجام دادند، تبریک می‌گویم.
وی در ادامه گفت: نیمه دوم بهتر بازی کردیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. به همین علت توانستیم کار خودمان را انجام دهیم و موفق شویم. در نیمه دوم بازی با استقلال هم خوب بازی کردیم و توپ به سمت دروازه ما نیامد. باید قبول کنیم فوتبال همین است. تیم داماش در نیمه دوم خوب فشار آورد و تیم ما را پرس کرد. یادتان نرود داماش در رشت فقط 11 گل خورده است، داماش تیم قابل احترامی است.
مربی پرتغالی درباره اهمیت لیگ  آسیا برای تراکتورسازی عنوان کرد: از زمانی که من به تبریز آمدم، تراکتورسازی با تمام مشکلاتی که داشت، در آسیا نتایج بسیار خوبی گرفت. باید از ظرفیت بازیکنانی که دارم، حداکثر استفاده را در آسیا ببرم. ما در عربستان بازی خواهیم داشت و قطعا الشباب، داماش نخواهد بود. در آنجا باید انرژی بیشتری صرف کنیم. تلاش می‌کنیم بهترین روش را انتخاب کنیم و تنها روی صندلی ننشینیم.

 

نظرات بینندگان