arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲

شعارهای نژاد پرستی انگلیسی ها علیه ریو فردینالد و برادرش

ریو فردینالد مدافع 34 ساله منچستر یونایتد بعد از رد دعوت سرمربی تیم ملی انگلیس حاشیه ساز شد و تماشاگران انگلیسی بر علیه او و برادش شعارهای نزاد پرستی سر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، بعد از اینکه ریو فردینال دعوت روی هاجسون را نپذیرفت در یک اقدام دور از انتظار اعلام کرد که قصد رفتن به قطر برای کارشناسی فوتبال در یک شبکه ورزشی را دارد و تماشاگران انگلیسی باشنیدن این خبر بر علیه او موضع گیری کردند و در بازی با سن مارینو که حتی در خانه حریف برگزار می شد بر علیه او و برادرش آنتون شعارهای نزادپرستانه سر دادند که گزارش این توهین ها به کمیته اجرایی فیفا هم رسیده است.
آلکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد در حمایت از فردینالد گفت: من با روی هاجسون صحبت کردم که صحبت های فردینالد را در یک جلسه خصوصی بشنود. این بازیکن اعتقاد دارد که پشت پرده دعوت نشدنش در طول دو سال به تیم ملی مسائلی وجود داشته است که بخاطر همین دلایل شخصی وی نمی خواهد در تیم ملی حضور داشته باشد.
فرگوسن در خصوص شعارهای نژادپرستی علیه فردینالد افزود: فردینالد بازیکن قوی و با اراده ایی است و من مطمئن هستم این شعارها در بازی و روحیه وی تاثیری نخواهد گذاشت.

نظرات بینندگان