arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲

احمدی نژاد: خوزستان بهترین نقطه جهان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور گفت: دوران دفاع مقدس به مثابه یک خط راهنما، یک مکتب و یک نظام فکری است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از سفر به خوزستان حضور در جمع خیل عظیم راهیان سرزمین نور است، با تمجید از استان خوزستان، این استان را بهترین نقطه ایران و بلکه به بهترین نقطه جهان توصیف کرد و اظهار داشت: امروز به خوزستان قهرمان سفر کرده‌ایم، استانی که همیشه سرزمین نور، شهادت، ایثار و حماسه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به استقبال گسترده مردم از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز از هر نقطه‌ای که بویی از اندیشه، راه و مکتب ایثار و ایستادگی به مشام می‌رسد، آن نقطه، کانون توجه آحاد مردم است.

رئیس جمهور، جایگاه خادمان مناطق عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: کسانی که در چنین مناطقی خدمت می‌کنند، نزد مردم عزیز بوده و سمبل ایستادگی به حساب می‌آیند.

احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس و لزوم تبیین جایگاه آن در جامعه تصریح کرد: دوران دفاع مقدس یک خط راهنما، مکتب و نظام فکری در برابر ملت ما و بشریت ترسیم کرده است.

وی عنوان کرد: ملتی که بخواهد عزیز و صاحب کرامت باشد و به قله‌های افتخار و پیشرفت صعود کند، باید راه ایثار را در پیش بگیرد و ملتی که می‌خواهد عزیز باقی بماند، باید برای خدا، استقرار ارزش‌های الهی و به عشق امام عصر(عج) و برای حاکمیت ایشان جهاد کند.

رئیس جمهور در پایان اذعان داشت: چنین ملتی همواره پیروز است و هیچ‌گاه روی ذلت را نخواهد دید.
نظرات بینندگان