arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۲ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
نماینده مجلس:

مقامات امارات به عياشي‌هاي خود بپردازند و در مسائل کشورهاي منطقه دخالت نکنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منصور حقيقت‌پور نماينده اردبيل،سرعين و نمين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات وزير خارجه امارات گفت: اظهارات وزير خارجه امارات از مواردي است که توسط غرب و صهيونيست‌‌ها آماده شده و مقامات امارات نشخوار مي‌کنند.
 
وي با بيان اين مطلب که سن، قد و قواره وزير خارجه امارات ايجاب نمي‌کند چنين حرف‌هايي را به زبان بياورد، ادامه داد: مقامات امارات مخصوصا وزير امور خارجه آن بهتر است قبل از اين که چنين حرف‌هايي را به زبان بياورند اول نگاهي به شناسنامه خود بياندازند و بيش از اين بازيچه غرب و صهيونيست نشوند.
 
حقيقت‌پور با اشاره به اين که بهتر است کشورهاي حوزه خليج فارس نظارت جمهوري اسلامي ايران در منطقه را باور کرده و به آن تکيه کنند، تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران حرفي کاملا منطقي را عنوان کرده و رفتارش در سطح منطقه مطابق با قانون و توسعه همکاري‌هاي منطقه‌اي است.
 
عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اين که از ايران هراسي هيچ چيز عايد آن‌ها نخواهد شد، گفت: با اين اظهارات به غير از اين‌که خود را خراب و مفتضح کرده و خود را نوکر بي‌جيره و مواجب غرب معرفي کنند چيزي به دست نخواهند آورد.
 
وي در ادامه با اشاره به اين مسئله که زنده کردن مسائل تاريخي به نفع امارات نيست، بيان کرد: ممکن است در اين گونه موارد مسائلي مثل بحرين هم مطرح شود که به ضرر آن‌ها خواهد بود بهتر است از فرصتي که براي حکمراني پيدا کرده‌اند استفاده کنند زيرا در آينده‌اي نه چندان دور با بيداري مردم اين عمارت برسرشان خراب خواهد شد و انسانهاي صالحي بر سر کار مي‌آيند.
 
حقيقت‌پور در پايان خاطر نشان کرد: مقامات امارات بهتر است به اين چند روز باقي مانده قناعت کنند و به عياشي‌هاي خود بپردازند تا اين که بخواهند در مسائل کشورهاي منطقه دخالت کنند.

گفتني است؛ عبدالله بن زايد ال نهيان در مصاحبه‌اي با خبرگزاري رسمي قطر ادعا کرد: از جمله اشتباهاتي که ايران مرتکب شده است اشغال جزاير سه‌گانه،عدم وجود اهداف و جزئيات واضح درباره برنامه هسته‌اي و دخالت در امور داخلي برخي از کشورهاي عربي است.

امارات همچنين در حالي ادعاي مالکيت جزاير سه‌گانه ابوموسي،تنب‌بزرگ و تنب‌کوچک را مطرح مي‌کند که هيچ سند تاريخي براي اثبات اين ادعا وجود ندارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساکنان بو موسی و تنبک کوچیک و بزرک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
2
109
اخه این جوجه عرب هر چند وقتی باید اظهار وجود کنه " سخت نگیرید کناه داره
نظرات بینندگان